"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. október 9., szombat

Esedezem bocsánatotokért :)... /Valamint: Lenni, vagy nem lenni pályázat? Ez itt a kérdés!/

Sziasztok Kedves vissza-visszatérő és állandó Olvasóim! :)


Eljött a magyarázkodás ideje, de el ám! /Szóval, aki a személyes történetemre nem kíváncsi, lapozzon a kép alá! ;)... /

Sokadjára is elnézést kérek a hosszabb szünetért, nem így terveztem, de úgy néz ki, nekem sosem jönnek be az előre eltervezett dolgok :)... hol a technika szól közbe, hol csak szimplán az élet...

Mint tudhatjátok (azt hiszem, említettem), az ősszel elkezdtem egy divattervező / díszlet- és jelmeztervező sulit. Nagyon élvezem, imádom, álmaim munkája lesz az enyém, és ez nagyon-nagyon jó érzés! :)... így kicsit több időt vesz el az életemből, mint a corvinus tette azt annak idején, de ez így van rendjén...
Véglegesen és visszavonhatatlanul (nem mintha akarnám) felköltöztem a szobácskámba, ahol szerteszéjjel hevernek az anyagok, ollók, gombostűk, ujságkivágások... a sarokból figyel egy gyönyörű antik büszt... szóval nagyon kis otthonos...
Már terveztem is egy szoknyát, amit a munkálatok legeslegelejétől (szabásminta, anyagválasztás, szabás, varrás, stb...) én csináltam meg, és az első önálló alkotásom, amire nagyon büszke is vagyok ^^... igaz a buszra nehézkes fellépni benne, mert nem hagytam lépéshasítékot, és nem rugalmas az anyag, dehát no, van ilyen, majd javítjuk :D... teszek is fel egy képet róla :)...



Szóval végre nem csak alszom, hanem zajlik az élet, amibe nagyon szeretném belepasszírozni az írást is, és fogom is, de ígéreteket nem tudok tenni, mert rájöttem, hogy 50%-ban nem tudom betartani, és ez nem éppen tesz hitelessé a szemetekben :)...
Próbálok mindenesetre hetente frissíteni, ha más nem, valami aprósággal készülni, mint pl. Darolyn könyves felkérésének teljesítése, vagy valami egyéb nyalánkság...


FONTOS!

Teszek ki egy szavazást, amit egy hét múlva zárok majd le.
A kérdés a következő:
Írjak ki mosanában újabb pályázatot?

Nem akarok nagy nyereményekkel kecsegtetni, meg hat fokozatú bíráskodási rendszerrel, ugyan olyan egyszerű ki versengés lenne, mint a múltkori. Én fogom kiválasztani a nekem leginkább tetsző három művet, és tartok majd egy közönségszavazást is :)...
A díjat még kitalálom (tudom, tudom, gonosz vagyok, még az előzőt sem teljesítettem teljesen, hiszem a másik történetem eltűnt az éterben, DE! tervezem folytatni ígérem, fél fejezet már hónapok óta áll a 'fiókban', csak most minden szabad percemet leköti az Alteregó), próbálok ismét valami ötletessel előrukkolni, ami felkelti az érdeklődéseteket...

Szóval a pályázat címe már megvan. Ismét azt adnám meg, de most sokkal tágabb határai lennének :)... szerintem izgalmas...
Valamikor mindenképpen kiírnám, a kérdés az, hogy várjak-e vele!


Az Utolsó hírem csak egy kis csemege:

Nem tudom ki vette észre már (én még csak tegnap) a blog szerkesztőjében található statisztikák fület :)...
Nagyon kis okos, és ügyes!! Ajánlom figyelmetekbe!
Pillanatnyi, napi, heti, havi és májusig visszamenőleg az oldal összes statisztikai adatát nyomon lehet követni rajta! Még azt is, hogy melyik oldalakról látogatják a blogodat (ha rögtön a blogodat nyitják meg, azt nem látod, hogy ki, csak a számokban jelenik meg, de ha másik blogon kattintanak a linkedre, azt látod), melyik országokból, mikor, hányan olvasnak :)...
Nekem újdonság volt, gondoltam megosztom veletek is!


Köszönöm, hogy olvastok, várlak vissza titeket, és igyekszem eleget tenni az elvárásoknak! :)

Puszii
hullócsillag

3 megjegyzés:

Darolyn írta...

Szia! Jól néz ki a szoknya, egyben van a felsővel? Vagy az külön van? Olyan, mintha selyem lenne. Az oldalát néztem, hogy még a minta is passzol. Próbababákat is tartasz otthon?:D Gondolom, nem mostanában próbáltad ki, elég hideg van, úgyhogy ne is próbáld! Brrr... Reggel sapka-sál, azon gondolkodom, kesztyűt meg térdzoknit is veszek a farmer alá. Mármint a kesztyűt a kezemre, mert elég hidegek a csövek a buszon, meg ugye a higiénia:)
Mint már írtam, minden tiszteletem a tied, hogy mertél változtatni, és most azt csinálod, amit szeretsz. Irigylem a bátorságod, komolyan:D
Már maga a tudat, hogy netközelben vagy, jobb, mint a bizonytalanság, hogy nem hallok rólad, nemtom, mi van veled. A frisseknek előre örülök, de ha nem jön össze, nem gond, a lényeg, hogy itt vagy.
A pályázatról... nem szavazok, mert nem jelentkeznék rá (indok, mint korábban), csak egy tanács: nézz körbe, hogy hány pályázat van kiírva, és szerintem akkor nyiss, mikor kevesebb. Nem a folytonosság miatt, hanem hogy többen jelentkezzenek. Vagy ki tudja? :)
Azt hittem, hogy a Lenni vagy nem lenni lesz a pályázat címe:), szerintem simán elmenne:)
Ja, és az is jó, hogy a többi történetet is folytatod:) Mármint a másikat:)
A statisztikákat láttam, mondjuk itthon nem tudom megnézni (mobilnet, ááááá), de munkahelyen néha eszembe jut, szerintem is tökjó:)

Bells írta...

Éljen!:D Csillag még él..
Örülök, hogy visszatértél! :)
A szoknya tényleg szuper, a fejezetet most olvasom, a pályázathoz pedig, hogy nagyon sajnálnám, ha mostanában írnád ki és kénytelen lennék kihagyni. =/ De ha úgy döntesz kiírod, akkor remélem jó hosszú határidő lesz, és akkor még hátha...:)
b.

hullócsillag írta...

Sziasztook!!

Köszi, Darolyn! :)...
Nem, a szoknya külön van a felsőtől :D... amúgy már volt is rajtam egyszer, két neylon harisnyával :)... de nálam hangulat függő, hogy fázom-e... ugyan olyan időben képes vagyok három harisnyába és nadrágba lenni, de akár neylon harisnyában és szoknyában is, ha olyan a kedvem...
Igen, van egy antik babám ^^, nagyon szép...
Igen, a pályázatról én is úgy gondoltam, hogy most sok van, így lehet halasztom :)... tényleg jó cím lenne, de most másik van soron :P... már kitaláltam jóideje :)...
Jól esik, hogy hiányoltál... nekem meg hiányzik, hogy nem tudunk mailt váltani :(... remélem lassan megoldódik... nagyon remélem...

Bells, köszi, édes vagy :)... a pályázatra hagyok majd időt, mindenképp ;)...

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!