"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. december 14., kedd

Néhány szó a karácsony szellemében és egy kis meglepi részlet!! :P...

Sziasztok Lelkes és Lelketlen Olvasóim! :))


Nem, ez még nem a karácsonyi jókívánság-eső.
Majd jön az is, de most csak néhány hírrel jelentkezem! ;)...


Örömmel jelentem, hogy készen van a következő, extra hosszú (10 word-oldalas ;)) fejezet!
Még szerintem is nagyon izgi lett, és néhány válasz is elcsöppentve ;)...
A karácsony szellemében kérek mindenkit, aki olvasta, vagy olvassa a 29. fejezetet, hogy írjon egy rövid véleményt, mert akárki, akármit is mond, nagyon is számít és jólesik az ember lányának :D...
Ha nem akarnék véleményeket, megtartanám magamnak, és nem tenném közkinccsé az irományomat. Nem vágyom magasztalásra, ha valaki csak negatívummal járul hozzá a fejlődésemhez, örömmel fogadom, de tényleg!! :)...
A visszajelzések mindig erőt adnak a folytatáshoz... még azon ritka esetekben is, amikor nincs hozzá kedvünk, energiánk...
Amíg nem kapok egy kicsit több véleményt (az egynél több talán nem nagy kérés), addig nem teszem fel a friss részt. Punktum. Tudom, gyerekes, de elnézve a statisztikákat, még azt is látom, ki az, aki olvas nálam, mégsem ír kommentet, és néha biza' elszomorít :(...
Na, ki akarja, hogy szomorkodjak Karácsonykor? :P...


A ti ajándékotok pedig a 30. extra fejezet lesz. Ha sikerül megírnom, akkor lehet, hogy karácsony mindhárom napján kaptok frisset! :)...


Más téma:
Új év, új pályázat.
2011 beköszöntével útjára indítom második pályázatomat! :)
A címet még nem adom meg, de figyeljétek a kiírást január elsejétől!
Aki szeretné, hírdetheti majd, másoknak is szólhat, még meg is köszönöm!


Az utolsó bejegyzés mára:
A fejezetek aljára kiteszek egy olyan kis pipálgatós számlálót, fejeztek osztályzása névvel. Aki nem nagy kommentelő, vagy éppen nincs mit mondania, az tudja majd ott is osztályozni a fejezeteket.
Csak egyet kérek: ŐSZINTÉN!!
Eddig nem raktam ki, mert még mindig úgy gondolom, a kommentekben jobban átjönnek a vélemények, stb...
Szóval legyetek kegyetlenek, a kattintás névtelen! :D...
Persze ezek után is lehet bővebben véleményezni, senkinek nem harapom le a virtuális koponyáját, ha szófosása van, sőt!!

És akkor jöjjön a beígért részlet!!


Puszii
hullócsillag



"Gyorsan kipattantam az ágyból és a tükörhöz rohantam. Tényleg nem festettem valami jól, de legalább már az arcom kipirult. Mostmár inkább voltam ideges, mint rémült. Mit láthatott? Mennyit tudhat rólam? Egyre csak pattogtak fejemben a kérdések.
Lekaptam a fogasról a fürdőköpenyemet és magam köré tekertem. Éppen az övet fűztem a helyére, amikor Matt bevágódott az ajtón, és rám vetette magát.
-         Add ide! – kiabálta, és az övem után kapálózott. – Add ide!
-         Hülye vagy?! – akadtam ki. – Add már vissza! – rángattam a másik végét.
-         Amíg én itt vagyok, ugyan ki nem nyírod magad! Aztán azt csinálsz, amit akarsz! – ordította még mindig kétségbeesetten.
A kezem megállt a levegőben, és elengedte a kötöző végét. Mi a fenét károg ez nekem? Ki akart itt ön- vagy akárkigyilkos lenni? Kitört belőlem a visszafojtott hisztérikus kacaj.
-         Ez agyrém – motyogtam magam elé.
-         Nekem mondod? – kontrázott rá Matt.
-         Nem akartam kinyírni magam, te agyalágyult! Megengeded, hogy összefogjam magamon a köntösömet?"

8 megjegyzés:

Darolyn írta...

Húúú, tényleg egymásnak esnek:D:D:D
Jó ez a részlet, olyan őrült, mint ők, mint ahogy megszerettem őket, és már várom, hogy a 10 wordoldalnyi új fejezetet elhozd:)
És karácsonykor minden napra új fejezet? Szuper!!!!!!!!!!

Ne keseredj el, hétvégén többen vannak neten. Nekem is csak két óra adatott meg tegnap és ma, sokszor csak napokkal később jutok el az egyes oldalakra.
Türelem:)

Ja, és behavazódtunk. Kellett tegnap örömködnöm:)

Darolyn írta...

Ja, és jó az osztályzás:)

hullócsillag írta...

:D:D...

Igen, ez lesz az én karácsonyi ajándékom, ha minden összejön. Sőt, még valami egészen különleges is eszembe jutott :D...
Nem keseredek, csak a hülye statisztikák ne lennének :D... amiatt húzom föl magam...
Az osztályzás szerintem is jó ötlet :)...

Ó, itt napok óta hó és latyak váltja egymást... amikor én kimozdulok, valamiért éppen mindig a latyak van soron...

Darolyn írta...

A statisztikáknak se mindig higgy, a saját blogom simán külsősnek számol:)

Meglepi jöhet:)

hullócsillag írta...

Ja, nem a számlálósra gondoltam. Hanem a nagy statisztikai mutatókra, ahol látni, hogy melyik oldalakról látogattak :)...
De mindegy is... itt vagy nekem, mint állandó kommentátor :D... nem is értem, mit panaszkodom.

Darolyn írta...

Én is a menüben lévő statisztikára gondoltam:)
Hát igen, vannak rossz szokásaim;)

Mikkamakka írta...

És tessen mondani (sosem figyeltem, és most se időm, se energiám utána nézni a saját házam táján :D), a statisztikák figyelembe veszik az rss-olvasón keresztüli megnyitást? Mert manapság már feszt mindenhova tesznek, nem ám csak az okostelefonokba, hanem pl. a levelező kliensekbe, és én úgy tapasztalom, hogy egyre több ember használja ezt a funkciót. Főleg, mióta egyre elterjedtebbek az androidos telefonok, amik ugye mindent a gugli adatbázisától kérdeznek, következésképpen szépen megtekinthetőek a feliratkozott blogok bejegyzései. Szóval ezért érdekelne, hogy az efféle olvasásokat is számlálja valami, vagy erről nincs infó? :)
Egyébként tényleg ne tessen elkeseredni, úgy veszem észre, hogy mostanában valami fura oknál fogva senki nem ér rá annyira, mint korábban. :S

Ja, hogy a részletre is reagáljak: Már alig várom, hogy olvashassam az új fejezetet, mert ez a kis részlet csak még jobban felcsigázott. :) És természetesen tök vicces, ahogy azt már megszokhattuk... :)

hullócsillag írta...

Nem tudom :) :S...
Egyébként igazad lehet :)...
A frissre már nem kell sokat várni :)...

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!