"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2011. január 1., szombat

Új Év, Új Pályázat! :)

Sziasztok Kedves Olvasók, és errefelé Tekergők!!


Boldog Új Évet Mindenkinek!!
Nos, eljött az idő egy újabb pályázat kiírására a részemről. :)

A pályázat címe:
Pillangó Hatás

Rég óta megfogott már ez a fogalom. Több, mint fél éve készülök feladni nektek a leckét. :P
Nem kell, hogy a pályamű ezt a címet viselje, ez csak az irányadó gondolat!
Mindenki úgy értelmezi, ahogyan szeretné.

Engem alapvetően az ezzel megegyező címet viselő film gondolkodtatott el,
és az a gondolat, hogy ha egy pillangó valahol meglebbenti a szárnyát,
abból valahol máshol akár tornádó is lehet :)...
De abszolút rátok van bízva!

A terjedelemre nem szabok korlátokat, de ne írjatok regényt.
A műfaj novella, vagy vers.
Ha ötletes (!!) fanfic, nem baj, de jobb szeretném, ha önálló gondolatokból építkeznétek!

Jelentkezési határidő január 31.
Beküldési határidő február 25.
Eredményt február 28-án hírdetek! :)

Első sorban én bíráskodom, de lehet kérek majd egy kis segítséget.
A díjakról még gondolkozom, de arra gondoltam, hogy Dianához hasonlóan én is valami kis kreatív aprósággal lepem majd meg a dobogósokat! ;)...
A jelentkezést e-mailben küldjétek el legyetek szívesek az szfincsi@gmail.com -ra, a blogszférában ismert nevetekkel, ha lehet! Olyanok is írhatnak, akik egyébként nem blogolnak, szívesen várok mindenkit!

Várom a jelentkezéseket, és megköszönöm, ha felhívjátok a figyelmet a pályázatomra!!
 Jó elmélkedést!

Puszii
hullócsillag

14 megjegyzés:

Artair McKnight írta...

A filmet nem láttam, de a jelentkezést attól még fontolgatom. :-)

hullócsillag írta...

Szuper! ;)
A filmet pedig ajánlom, nagyon jó :)... már az első...

b.m.grapes írta...

Szia!
tetszik ez az ötlet, bár én nem fogok indulni, lévén lusta disznó vagyok, de épp egy témábavágó posztot akartam kitenni, szóval oda belinkellek, ha akarod. :)

Artie!
nézd meg a filmet, szuper!

hullócsillag írta...

:D... Köszi grapes, szuper lenne! :)

Princess írta...

Szijja, jeéentkeznék... =D

hullócsillag írta...

Szuper, Kace, örülök Neked! :)

Légyszi írj egy mailt a megadott címre, hogy meglegyen nekem is a tiéd, és írd meg azt is, ha van blogod, amit linkelhetek...

Artair McKnight írta...

No, írtam az emailedre! :-)
Megszületett az ötletem, úgyhogy most már mertem is jelentkezni! :P

hullócsillag írta...

Szuper, megkaptam, hajráá!! ;)

diana írta...

Szia hullócsillag:)
Először is nem kaptam tőled címet, ahová majd küldhetem az első helyzezésért járó ajándékot!:) Megírnád nekem mailben?:)
A második pedig, amiért írok, hogy imádom a pályázat címed! Ez már a második olyan pályázat, amire jelentkeznék, de az időhiány miatt nem megy:S
Na de majd legközelebb:)
Üdv:
diana:)
U.i.: Feltettem a 20. fejezetet!:) Nézz be, ha tudsz:)

nOémi írta...

Szia Hullócsillag!

Megkaptam már rég az üzeneted, de nem tudtam, hogy jelentkezzek -e. Mivel hétvégén felvételizek elég zűrös egy hetem lesz, meg úgy nem is volt ötletem, de most már tudom miről szeretnék írni (különben nagyon tetszik a cím és imádom a filmet is, legjobban az első részét) ezért jelentkeznék. Remélem tetszeni fog, amit kitaláltam.

hullócsillag írta...

Sziasztok! :)

Oké, diana, köszi, küldöm a mailt :)... sajnálom, hogy nem tudsz jelentkezni, de talán majd máskor... ha mégis eszedbe jut valami, várlak szeretettel :)...

Noémi, szuper, nagyon örülök neked!! Sok sikert :)... írj majd mailt is, hogy meg legyen a címed :)...

Katarina írta...

Szia Hullócsillag!
Nagyon érdekes a téma, és fontolgatom is a jelentkezést, ennek egyetlen akadálya az lehet, ha az általános elhavazottság közepette nem sikerülne időben elkészülni a novellával. Szóval egyelőre félig jelentkezem:-D, január 31-ig még kiderült, menni fog-e.
Katarina

hullócsillag írta...

Szuper, Katarina, örülök:) Akkor írjalak fel? Írj azért egy mailt majd a címemre :)... Remélem menni fog! :)

Artair McKnight írta...

Készül a novella! :-) ^^ Jól esett kitalálni a sztorit. :-D Alig várom, hogy olvashassam a többit!!! ^^

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!