"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2011. január 15., szombat

Utólagos engedelmetekkel :)...

Sziasztok!

Bocsánat, hogy még nem hoztam a következő fejezetet :)...
Egy kicsit változott a terv. Elkezdtem elölről átnézni az egész történetet. Apró változtatások várhatóak, inkább csak a fogalmazásban, stb... de lesz néhány tartalmi szempontból változó apróság is :)...
Nemsokára elkezdem lecserélni a részeket a javított verzióra, és szólni fogok, mi az, amiben változás történt :)...

Ezt egyébként is terveztem, de most, hogy kitört a könyvkiadás-láz, még fontosabbnak tartom, mert ha reklámozni szeretném a történetet, vagy esetleg csak beküldeni valahová, akkor össze kell legyen szedve a sztori minden szempontból! :)...

Köszönöm a türelmeteket! :)

Puszii
hullócsillag

9 megjegyzés:

Mikkamakka írta...

Hohó, nem tudtam, hogy efféle terveket dédelgetsz, hogy esetleg kiadóhoz viszed a történetet! Ha ezt tudom, akkor már téged is kicsit reklámoltalak volna a vöröspöttyös fészbúkon! :) Na majd most! Illetve valszleg nem most, ma már nincs agyam a fogalmazáshoz, majd holnap, bár már az is ma van. :)

Mondjuk már fejben fogalmazgattam amúgy is, hogy pár blogot beajánlgassak, csak úgy olvasgatás céljából, rád, Bells blogjaira, Diana Végtelen választására meg Annamari Diplomás vámpírjára gondoltam. :) Tudod, hááátha van ott pár érdeklődő, akiknek tetszene a blogolvasgatás. :) Majd még erre is sort kerítek...

Kíváncsian várom, hogy milyen változtatásokat eszközölsz, ismerve téged, jó dolgokat.
Na hallod, ha még egy (vagy több) könyved is megjelenik, szerintem már túl jó leszel! :D Tudod, majd' minden lány álma egybegyúrva. :D:D Divattervező, modell, regényíró. Ha még orvos és/vagy ügyvéd is leszel, már tutira mindenki csak irigyelni fog. :P ;)

Elég a locsogásból, a lényeg az, hogy ha megpróbálsz kiadót keresni a könyvedhez, nagyon sok sikert kívánok!!! :)

b.m.grapes írta...

Na most örülök duplán:
1. végre hasznom van abból, hogy kicsit lemaradtam az olvasásban
2. összeszedted a bátorságod :)))

hullócsillag írta...

Köszönöm, Mikkamakka! :)

Valójában nem akartam felhívást kitenni, hogy: "hú, nyomjatok a fészbúkon", mert ez nekem olyan furi, nem vagyok az a magamat erőltetős :)...
Viszont nagyon örültem neki, amikor Grapes megemlített, anélkül, hogy egy szót is szóltam volna arról, hogy ezt szeretném :)... ez nagyon jól esett, és az is, hogy most neked is eszedbe jutottam. Igazából ez az igazi öröm.
Hát, igen, szép is lenne, ha ezek mind összejönnének, de tudod egyelőre mindből csak egy apró morzsányi jutott :) Igyekszem... de orvos/ügyvéd azért nem szeretnék lenni :D... nagyon-maximum pszichológus, ha már bökni kell :D...

Köszönök Neked is mindent, Grapes! :)
Igen, erőt vettem magamon, és valójában csak is azért, mert rájöttem, hogy csak úgy lehet belőlem valaki, ha nem ülök a sarokban kukán :)...

(E)Dyna írta...

Gratula,hogy elszántad magad.Remélem sikerül.
Így,hogy átdolgozod,nem sietek annyira a bepótolni valóval,szép lassan,hátha az újat minél hamarabb elkezdhetem.

hullócsillag írta...

Köszi, Dyna! :), bár a gratulációval még ráérsz, egyelőre még nem történt semmi :)...
Igyekszem! A hatodik fejezetig van meg már javítva, azt hiszem. Holnap talán már cserélek is le :)...

b.m.grapes írta...

Igazán nincs mit. Az igazi tehetségeket fel kell karolni. Majd jövök olvasni, de most ellepett a hó :( Vagy rám dőlt a ház. Szabadon választott.

Mikkamakka írta...

Tessen mondani, cserélgetett is már korábbi fejezeteket, drága írónő? :)
Ha csere van, jelzed valahol?
És ha majd valamikor az egészet kijavítgattad, nincs kedved valami egyben letölthető verziót föltenni? Csak hogy ne kelljen itt a visszafelé-dátum meg a nem-folytatás-jellegű-bejegyzések között lavírozni, ha újra akarom olvasni? :) (Pláne, ha ki is akarom esetleg javítgatni neked... :))

hullócsillag írta...

Nem még :$... valójában kicsit leragadtam a javítgatásban, rengeteg más dolgom lenne :)... de a fejemben van állandóan, hogy már illene :(... igyekszem elkezdeni lassan, meg frissíteni is, de most nagyon zsufi van :S...
Az egyben letöltősön gondolkozom ;)... vagy aki kéri, annak majd max elküldöm mailben :)...
Ha a javítás komoly, nagyon hálás lennék :)...

Remélem, Nektek is millió dolgotok van, és gyorsabban telik az idő, míg jön a folytatás! ;)

Puszi
hullócsillag

Mikkamakka írta...

Ofkórsz a javítás komoly. :) Amúgy is szeretném újraolvasni az elejétől, mert nem minden rémlik már kristálykrisztán, meg amúgy is hajlamos vagyok a kedvenc könyveimet többször olvasni, szóval mindenképp újraolvasom. És akkor már miért is ne tegyem mindezt egy word doksiban, és miért is ne javítanám, mikor amúgy is kényszert érzek rá?! :D Szóval ha nem is teszed letölthetővé, azért majd légyszi küldd el nekem emilben, majd ha aktuális lesz, egyeztetünk címet. :)

Viszont lenne egy kérésem. Sajna úgy tűnik, hogy a blogmotor nem olyan okos, hogy a bloglistáknál észrevegye, ha egy blog címe megváltozott. Ha ráérsz, megtennéd, hogy a bloglistádban átneveznéd az én blogomat Derengő jövőre? :) Előre is milliárd köszi! :)

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!