"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2011. július 9., szombat

Fejtörés...

Hahó földlakók! ^^

Jó hírem van számotokra! Eljutottam a 30. fejezet végéig a nagy áttekintésben. Ez jó is és rossz is. Jó, mert már majdnem a végére értem, de rossz, mert nagy dilemma előtt állok:

Nekem nem nagyon tetszik, hogy mindent olyan hirtelen és egyszerre zúdítottam a nyakatokba, és Emily mindenről felvilágosította Samet... Jó, persze, nem mindenről, de mégis... olyan bazi nagy, átláthatatlan bumm lett az uccsó néhány fejezet. Szóval nagyon azon agyalok, hogy szépen le lesznek véve, és ki lesznek törölve, hogy újra gondolhassak egynéhány dolgot. Lehet változna is néhány elképzelés, de még semmi sem biztos. Mindenesetre, ha eldől végre a fejemben, mi lesz, akkor vagy folytatom, ahol abbamaradt, vagy át lesz írva ez a pár rész...
De a lényeg, hogy visszatérek! Remélem ver egy kis visszhangot, és ti is visszatértek hozzám ;)...
Ti mit gondoltok? Ha ti írnátok a történetet, és a maximumot akarnátok kihozni belőle, mit hagynátok meg, és mit gondolnátok újra?

Egy másik jó hír, hogy Mikkamakka vállalta a végleges részek hibajavítását, aminek nagyon örülök, és nagyon köszönöm neki! Így, amik véglegesen felkerülnek majd, már szuper 'hubátlanok' lesznek! :)

A harmadik dolog pedig, hogy úgy döntöttem, létrehozok egy facebook oldalt az Alteregónak. Amint kész lesz, tudatom veletek is ;)...

Tsók, puszii
hullócsillag

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Őőő, hát én az óta is várom a folytatást. Rosszul teszem? Eléggé úgy tűnik, hogy ennek itt a vége. Pedig igazán tetszett a sztori, jól írsz. Sajnálnám, ha annyiban maradna.

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!