"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2011. július 7., csütörtök

Hajajj!

Sziasztok!

Tudom, tudom... ez a cím-sóhaj rémisztően hangzik, pedig annyira nem is az...
Annyi a történet, hogy feltettem az első tizenegy fejezet javított verzióját, de valamiért nem úgy formázta az istenverte blogspot, ahogyan én azt megálmodtam, és neszenekedmariska, össze-vissza vándoroltak az entereim és bekezdéseim, a párbeszédeim elvesznek a sorok közt... nem ígérem, hogy hamar kijavítom, mert ilyen tekintetben rémesen véges az energiám, de igyekszem!! Mint ahogy mindennel!!
Az átolvasással most ott tartok... a tizenkettesnél... szóval még van, de néhány nap alatt meglesz az is... és akkor senki sem állíthat meg, csak egy újabb hullámvölgy :D... vicceltem!!

Tsók, puszii
hullócsillag

9 megjegyzés:

Darolyn Hawks írta...

JUHÉÉÉ!!!
Visszatértél!!!

:D:D

hullócsillag írta...

ennyire még ne örülj! még nem írtam új részt... nem tudom, mi maradt a sziporkáimból :D...

Darolyn Hawks írta...

Sziporka??

Nem baj, hogy nincs új, legalább itt vagy, ez is sokat számít:D

Mikkamakka írta...

Csatlakozom Darolynhoz, annyi baj legyen, hogy nincs friss, de legalább jártál erre, félmilliárd éve semmi életjel itt a blogon! :)

Bocsi, hogy kéretlen tanácsokat osztogatok, de én (mint ugyebár hozzánemértő rendszergazda) úgy töltögetem fel a szövegeket a blogra, hogy nem közvetlenül a wordből másolom a blogger szövegszerkesztőjébe, mert úgy "telerakja szeméttel", ami ilyesmi galibákat okozhat, mint amit te is tapasztaltál, hanem közbeiktatok egy jegyzettömböt. Tehát wordben szöveg kijelöl - másol, jegyzettömb megnyit, szöveg beilleszt, utána újra egész szöveg kijelöl - másol, és csak ezután blogger szerkesztőbe másol. Így elejét lehet venni a word által belehányt tengernyi felesleges kódrészlet randalírozásának. A folyamat maximum fél perccel hosszabb, de egy csomó bosszúságtól kímél meg... :)

Egyébiránt korábban felajánlottam, most újra szólok, hogy ha elküldöd nekem a már átírt részeket, szívesen átnézem neked, és javítom, ha van benne elütés/helyesírási hiba. Már ha igényled, ofkorsz nem kötelező. Csak egyébként is újra akarnám olvasni, és összeköthetném a kellemest a hasznossal, mert úgyis feszt kényszert érzek a javításra. :D Még nem néztem, hogy van-e a javított verzióban hiba, szóval nem kell célzásnak venni! :D

Bocsi még egyszer a kéretlen tanácsért, szakmai ártalom, ne is törődj velem! :D

Darolyn Hawks írta...

Ühümm, én is jegyzettömbbel szoktam:D

Jó hír egyébként a frissített első fejezetek, lehet, hogy nekiállok majd elölről:D

hullócsillag írta...

Köszi, lányok! :) Tényleg jól esik, hogy hiányoztam :)...

Mikkamakka, ha úgy is elolvasnád, nagyon örülnék neki ^^... elküldöm a mail címedre, ha megadod, ami már kész van, szuper lenne :)...
És akkor majd a tuti módszeretekkel lecserélem, ha hibátlan lesz :))...
Köszönöm! :)

Hogy telik egyébként a nyár?
Puszii

Darolyn Hawks írta...

Á, hagyjuk (legyintés). Munka és munka:(

b.m.grapes írta...

Föld hívja hullócsillagot. Hullócsillag, jelentkezz,hullócsillag jelentkezz! :-D
Na végre, hogy visszatértél:)))

hullócsillag írta...

:D:D...
Már 72/136 az átnézett oldalak aránya ;)... remélem holnap befejezem, és akkor utána nekiállok átírni az uccsó pár fejezetet, mert nekem akkor is túl tömény és sok lett így egyben minden... nem tetszik :D...
Megdöglök ebben a melegben, küldhetnétek egy kis hideg fuvallatot :)))...

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!