"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. június 24., csütörtök

20. fejezet - Egy kis bunyó...

Sziasztok Kedves, Türelmes, Világ legjobb Olvasói! :)

Megjött a következő fejezet! Remélem, ti is legalább úgy örültök neki, mint én :)...
Nagyon sajnálom ezt a hosszú kényszerpihenőt, biztosan lesz még ilyen, de remélem nem túl hamar. Mindenesetre most belelendültem, és remélem, ez a lendület még kitart egy ideig.

Várom a véleményeteket szeretettel!
Az esetleges hibákért bocsi, már késő van :)... Jelezzétek, kijavítom!

Puszii
hullócsillag





- Boksz?

Na jó, kicsit valóban kétségbe estem. Bármit kinéztem volna Jacksonből - végső esetben még azt is, hogy egy szamurájkarddal akar majd felszeletelni - , de hogy a saját két kezével verjen péppé... Ez durva.

- Nem olyan vészes – nevetett, és a kezembe nyomott egy kupac ruhát és egy magasszárú tornacipőt.

Aha. Biztos. Utoljára általánosban verekedtem. Jobban mondva szarrá vertek. Az orrom úgy bedagadt, hogy két hétig nem láttam ki mögüle. Igaz, Jackson célja valószínűleg nem az, hogy kinyírjon. Bár, ki tudja? Vicces lenne, ha kiderülne, hogy megorrolt rám, amiért rástartoltam Izabelle-re.

- Ugye nem Iza bérelt fel egy halálos menetre?

Kiröhögött. Komolyan kiröhögött.

- Iza? Ne viccelj!

- Szuper. Akkor még ne mondjam le a délutáni programomat, ugye?

- Ne szarj be, kölyök! Ez csak boksz. Nem a harmadik világháború – vigyorgott Jackson, és belebújt a saját atlétájába.

Az övé kék, az enyém piros. Reméltem, hogy méretben is különbözik, ezért feszül annyira a mellkasán. A pulcsi alatt nem látszott, hogy ilyen izmos.
Megálltam a tükör előtt. Én határozottan... barna voltam. Volt egy olyan érzésem, hogy ezzel nem fogom legyőzni. Rám fér egy kis edzés, az biztos.

- Kész vagy?

- Az attól függ... – fintorogtam a tükörképemre.

- Akkor harcra fel! – intett egy ajtó felé, az öltöző másik végében.

A cuccomat bevágtam az egyik szekrénybe. A farmerem zsebében pirosan villogott a telefonom. Nagy volt a kísértés, hogy rávágjam az ajtót, de még nagyobb, hogy megnézzem, hány nem fogadott hívásom van anyámtól. Jól tippeltem. Rekord. Huszonhét hívás és egy sms alig fél óra alatt.

„Matt! Ugye nem csinálsz semmi hülyeséget?”

Nem írtam vissza, hogy: „De. Éppen most veretem szét a fejem a szakáccsal.” Inkább visszadobtam a telefont a szekrénybe, és követtem Jacksont a ringbe.

Mire számítottam? Mondjuk egy ablaktalan, 6*6-os szobára, ahol ugyan bűz van, de legalább két embernél több nem fér be, hogy végignézze a haláltusámat.
Ehhez képest a terem, amibe beléptünk, inkább hasonlított egy arénára. Még az oroszlán szag is stimmelt. Képzeletben megsimogattam a fejem. Bravó, Matt. Remélem mindenki felismeri bennem Izabella telefonos zaklatóját, és máris teljes a paletta.

Az egyik hosszanti fal mentén bordásfal húzódott, a szemközti oldalon tucatnyi férfi és nő ült, hosszú, tornatermi padokon. Beszélgettek és lihegtek. A férfiak valamivel többet lihegtek, a nők valamivel többet beszéltek. Miért nem lepett meg?

Szerte a teremben rengeteg kondigép, minden másodikon egy-egy őrülten teperő alak.

- Nem fura a vendégek közt edzeni?

- Üdv a személyzeti edzőteremben, Matt!

- Na, ne már!

El is felejtettem, hogy a személyzeti bejárón jöttünk ide. Most, hogy mondta, felfedeztem egy-két ismerős arcot. Az egyik fekvenyomón például a szobaszervízes srác szenvedett. Hát, igen, ahhoz a büfékocsihoz elkél a karizom. Haha.

A terem óriási volt, és majdnem tele. Szinte hihetetlen volt belegondolni, hogy ezek az emberek mind a hotelben dolgoznak. Ilyen plusz szolgáltatások mellett én is szívesen dolgoznék itt.

- És amíg ti itt sziesztáztok, odafent megáll az élet?

- Ez főleg csak a délelőttös műszak. Meg az olyan szerencsétlenek, mint én.

Ezt nem nagyon értettem. A kérdőjel kiülhetett az arcomra is.

- Van három órám ebédelni és pihenni. Az ebédidőben. Akkor általában nincs szükség rám. Egyébként pedig itt vagyok kb. reggel héttől egészen estig. Változó. Mikor, meddig. Leteszem ide a vizeket – lebegtetett meg az orrom előtt egy üveget. Kettő is volt nála. Az egyik minden bizonnyal az enyém.

- Kösz.

- Nos, akkor mozgasd át magad! Ajánlom az ugrókötelet – mutatott a terem végében kígyózó kupacra. - Használd nyugodtan a gépeket is. Amelyik csak szimpatikus. Fél óra múlva találkozunk itt.

A kezembe nyomott egy törölközőt és eltűnt a kondi-dzsungelben.

Fél óra múlva? Tényleg ki akar nyírni? Hiába számolgattam, az utóbbi fél évem összes testedzése nem tett ki fél órát. Hirtelen el is szégyelltem magam.

Körülsétáltam a teremben, bizonytalanul méregetve a különböző kínzómasinákat, de nem soknál merült fel a kölcsönös szimpátia esete. Az ugrókötélen egy pillanatig elgondolkoztam, de a második pillanatban két középkorú nő hajolt le egy-egy darabért. „Az Istenit, Matt, férfi vagy!” – háborodtam fel magamon, és megcéloztam egy törölközőnyi szabad területet.

Miután kellőképpen átmozgattam magamat, még maradt tizenöt hasznos percem a találkozó előtt. Hiába. Nem vagyok túl tapasztalt a témában. Az egyetlen biztonságosnak és mérsékelten nevetségesnek tűnő gép a futópad volt. Szintén nem túl férfias, de nagy előnye volt, hogy hátrébb, az egyik sarokban foglalt helyet egy jó nagy kupac matrac mögött. Benyomtam a tizenkét perces programot, és neki láttam megváltani a világot. Majdnem sikerült.

Hat percnél már kivolt a belem. Sípolt a tüdőm, és görcsölt a vádlim. Az előttem tornyosuló matracok azonban a láthatatlanság biztonságos érzését keltették bennem. „Nem fáj, nem fáj semmim, tök jól vagyok!” – dúdolgattam biztatólag, bár külső szemlélőt inkább emlékeztethettem egy kivénhedt hiéna haláltusájának utolsó perceire. Mindenesetre elég jól sikerült, mert már majdnem el is hittem.

- Minden rendben, Matt? – futott be Jackson, valahonnan a hátam mögül.

Kezében ugrókötél lógott, mégis egészen férfiasan festett. Vajon, hogy csinálta? Minden esetre fejben, máris a pokol legalsóbb bugyráig átkoztam magam. Az izzadságtól még jobban kirajzolódtak az izmai, de a fáradtság semmilyen jelét nem láttam rajta. Ellenben engem majdnem elvitt a futószalag.

- Leszámítva, hogy leszakad a lábam, és nem kapok levegőt? – csináltam viccet a dologból.

Jackson vetett egy pillantást a „műszerfalra”, és nyomkodott rajta valamit.

- Mondtam, hogy ugrókötelezz. Ez se rossz, csak érdemes kicsit alacsonyabb fokozaton kezdeni – mutatott rá Jackson a probléma gyökerére.

- Nem tehetek róla, hogy előttem egy öttusázó edzett ezen a kínpadon – bosszankodtam.

- Azt azért nem hiszem. Ne tévesszen meg a neve, az öttusázók nem ötös fokozaton nyomják.

Remek. Akkor én most mégis mit is csinálok? Lehet inkább terhestornára kéne járnom.

A gép sípolt, jelezve a futam végét, és én már ott sem voltam. Jackson hiába harcolt becsületesen, nem tudta elrejteni, hogy felettébb mókásnak találja abbéli próbálkozásom, hogy egy nap alatt Rambót faragjak magamból. Remegett a térdem. Halál cinkes. Inkább leültem egy kicsit. Lehúztam az üveg vizet, és élveztem testem mozdulatlanságát. A törölköző csöpögött az izzadságtól. Legszívesebben visszamentem volna a szobába aludni. Persze csak egy kiadós zuhany után.

Vajon anyám elindult már, hogy megkeressen? Nagyon reméltem, hogy nem. Ha nem ment teljesen agyára a költözés, akkor tudja, hogy úgyis visszamegyek. Ez az sms is... Jó, hogy nem ítélt rögtön egy hét szobafogságra! Nevetséges. Kíváncsi leszek, mikor fogad mellém testőrt.

Feltápászkodtam és intettem Jacksonnak, hogy mehetünk. A ring ott állt nem messze tőlünk. Véleményem szerint nem eléggé eldugottan, de nekem már ígyis-úgyis mindegy volt.

- Szóval, vedd fel ezeket! – dobott felém egy pár bokszkesztyűt. Szerencsére elkaptam. – Először ütünk párat a zsákokon. Aztán, ha már megy, megnézzük, mit kezdünk egymással.

Elég fenyegetően hangzott.

- És egyébként általában egyedül edzel?

- Nem. Általában van partnerem.

- Á, értem. Kiütötted?

- Nem – nevetett - , csak úgy döntött, jó fej lesz, és átengedi a terepet neked – vigyorodott el még szélesebben.

- Iza?

- Iza. Nem semmi a csaj. A múltkori edzésen akkorát kaptam tőle, majdnem kiugrott az állkapcsom.

- Na, jó. Inkább üssük a zsákot, jó? – vigyorodtam el én is. – Egyébként, hogy néz ki ez az Iza?

- Érdekelne, mi? – kacsintott Jackson, és kóstolgatni kezdte a plafonról lógó fekete csomagot.

- Hát, most már eléggé.

- Találgass! – ütött egyre nagyobbakat. – Közben figyeld, mit csinálok!

Figyeltem. Majd kiesett a szemem, de nem sok bonyolult mozdulatot láttam. Ütsz és kész. Vagy neked fáj, vagy a zsáknak. Jackson eddig még elég jól bírta, bár, ahogy a tapasztalataim súgták, ez nem jelentett semmit rám nézve.

- Hát... Szőke?

- Nem.

- Az hogy lehet? Akkor máris összedőlt a róla kialakított kép.

- Hát... pedig... határozottan... nem szőke – lihegte Jackson az ütések között.

- Olyan Cameron Diazos nőre tippeltem.

- Akkor már inkább... Halle Berry – szuszogta.

Halle Berry? Dehát ő fekete! Hát, ezt jól elképzeltem.

- Az sem rossz – nyögtem ki végül, bár egy világ omlott össze bennem.

Még szerencse, hogy világokból bőven van a fejemben másik. Minden napra egy mese, vagy hogy is szól a fáma.

- Te jössz!

Megállította a zsákot, és átengedte a terepet. Bal láb elöl, jobb láb hátul. Eddig minden szép és jó. A kesztyű nehezebb volt, mint gondoltam, de ennyire még futotta az erőmből. Eszembe jutottak a pórul járt mozihősök, akiket – jobb esetben - orrba vágott a visszacsapódó ’üsdmeg-bábú’. Még jó, hogy ez csak felül lengedezik. Először csak óvatosan pofozgattam, és túléltem. Ez egészen fellelkesített.

Meg lettem dicsérve. Jackson kifejezetten jó fej volt. Végig hülye viccekkel fárasztott, és mesélt egy-két ’ütős’ sztorit Izáról.

Kiderült, hogy talán mégsem vagyok reménytelen. „Ide nekem az oroszlánt is!” – gondoltam, és követtem Jacksont a ringbe.

Furcsa érzés volt felállni a köteleken belülre. Igazság szerint még rendes meccset sem láttam soha. Ezért lehet, hogy amolyan megtiszteltetés félét éreztem.

- Na jó. Akkor, figyelj rám! Fejre nem ütünk. Köldök alá sem. Rúgásért, harapásért seggberúgás jár. És ne feledd, hogy én vagyok a szakács! – vigyorgott újfent Jackson.

- Azt hiszem, ezzel meggyőztél – villantottam meg én is mind a harminckét fogam.

Kis ütésekkel kezdtünk. Egy idő után megfájdult a vállam, de az istenért sem vallottam volna be. Azért azt kell, hogy mondjam, egész jól bírtam. A kezdeti öklözés után, már voltak kisebb ütésváltások, védések. Jackson mutatott egy-két praktikus mozdulatot, technikát. Nem gondoltam, hogy ennyire élvezni fogom.



Kettő körül járhatott, amikor kijöttünk a zuhany alól. Egy évezrednyi mocsok jött le rólam. Soha ilyen fáradtnak és erősnek egyszerre még nem éreztem magam.

- Kösz, Jackson!

- Nincs mit. Tetszett?

- Naná.

- Akkor örülök. Ha gondolod, holnap megismételhetjük – ajánlotta fel.

- Ha Iza nem bánja.

- Izával csak kedden és csütörtökön eddzünk együtt. Holnap úszni mennék.

- Úszni? – csillant fel a szemem egy pillanatra, de aztán átgondoltam. Úszni egyedül is tudok. – Persze, rendben. Nekem jó a holnap.

Végülis a beiratkozással még ráérek. Addig is távol tartom anyámat az aggodalmaskodástól.



A délután eseménytelenül telt. Anyám nem volt a szobában, amikor visszatértem. Hagyott egy levelet, hogy elment a kabátomért. Azonnal elaludtam. Álmomban anyám egy hosszú fekete hajú nővel bokszolt. Fekete szeme volt és hosszú, éles karmai átlyukasztották a kesztyűjét. Az egyik fa alatt a vonatos srác feküdt, kitekert karral. Lehet agyamra ment az edzés.

Ajtócsapódásra keltem, aztán a fürdőszobában megnyitották a csapot. Anya haza ért. Jó fél órát áztatta magát a csap alatt. Megkordult a gyomrom. Igaza volt. Nem ettem reggel óta.

- Szia, anya! – kopogtam be.

- Szia, Mattie! – lépett ki az ajtón.

Nem tettem szóvá a becézést. A reggeli feszült hangulatnak nyoma sem volt, nem akartam elrontani a hangulatot. Szemei fáradtan csillogtak.

- Mit szólsz egy kiadós vacsorához? – kérdeztem.

- Benne vagyok. De olyat rendelj, ami hamar kész van.

- És mi lenne, ha lemennénk?

Látszott rajta, hogy egy pillanatra meglepődött.

- Ha téged nem zavar.

- Tojok rá.

Nevetett. Kezei közé fogta az arcom, és kaptam egy puszit a homlokomra. Most nem zavart. Biztosan menstruál, ezért a hullámvölgyek. Ezt sosem tudtam követni. Ahogy elhúzta, végig simítottam a kezén. Halkan felszisszent.

- Ez mi? – akadt meg a szemem a majd húsz centis vágáson.

- Beleakadtam egy szögbe. Az a ház tényleg egy romhalmaz – húzta meg a vállát. – De már kerítettem munkásokat. A jövőhéten elkezdik a munkát.

- Elég csúnya. Nem volt rozsdás? – nézegettem még mindig a sebet.

- Semmiség. Holnapra hűlt helye lesz – mosolygott.

Hittem neki, bár nem úgy nézett ki, mint egy sima hámsérülés.

- Elhoztam a kabátodat. Majd kimosom.

- Szuper.

- Akkor mehetünk enni?

- Persze, csak kezet mosok – indultam befelé az ajtón, de megállított.

- Majd odalent. Eldugult a lefolyó.

12 megjegyzés:

hhhhh írta...

VÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGREEEEEEE! :D
Már annyira vártam, hogy olvashassam! :D :D
Neked hála jól indult a reggelem! :)
Vagyis 11 óra még reggelnek számít? :O
Na mindegy, legfeljebb a délelőttöm! :P :P :D
Annyira örülök, hogy sikerült végül teljesen megírni! :D :D Remélem sokáig kitartasz majd :) :) :)

A feji nekem nagyon nagyon tetszett! :D
Úgy röhögtem Jacksonon és Matten! XD :D

Milyen kis kíváncsi Matt Izára! :P :P Fognak is találkozni majd?! :) :)

Nagyon ügyes voltál, mint mindig! :D :D

Várom a kövit! :D

UI.: ELSŐ KOMI!!!!!!!!! :D

Puszim

Mikkamakka írta...

Szia!
Épp a szokásos kisregény hosszúságú kommentemet gépeltem, midőn ez a dög gép újraindult, holmi idióta frissítések miatt, bizonyára nem figyeltem, amikor erre figyelmeztetett. :@ Szóval majdnem elment a kedvem a kommenttől. De csak majdnem... :P

Tekintetbe véve, hogy éjjel kettő felé feküdtem le, így reggel háromnegyed nyolckor nemigen számítottam semmi frissre, csak megszokásból ellenőriztem az irányítópultot a kakajókészítés közben, és mégis! Nem semmi időpontban tudsz publikálni! :D

Nekem is nagyon tetszett ez a rész is, de ezt talán már mondanom sem kell. :P Nem semmi elképzelései vannak ennek a Matt gyereknek a férfias és nőies sportszerekről! Hogy egy lépcsőzőgép inkább nőies, azt még aláírná
m, de egy futópad?! Jókat derültem a srácon. :D

Egyre kíváncsibb vagyok Izára! Valahogy az első felbukkanásai óta van egy olyan érzésem, hogy ő nem is meglett anyuka, csak szívatta ezzel Mattet. Aztán meglehet, hogy tévedek. :D 50-50% az esély, mint arra, hogy az elefánt megtanuljon repülni. Mert vagy megtanul, vagy nem. :P De nagyon várom már, hogy találkozzunk vele, ne csak a "hangjával".

A címből azt hittem, hogy ennél nagyobb bunyó lesz, mondjuk valakinek a vére is folyik, pl. egy kis orrvérzés, de arra, hogy csak Emily vérezzen, nem számítottam. Kíváncsi vagyok, mi történt vele, mert ezt a szeg-dumát nem veszem be. Ja, akkor mitől dugult el a lefolyó? :D

A pitymallati publikálás ellenére nem vettem észre különösebben sok hubát, persze akad pár, majd utánanézek, de igazság szerint a telefonon olvastam el még reggel (míg a lurkó a kakajóját iszogatta), így nem tudtam jegyezni, hogy mit találtam. :)

További szép napot neked és mindenkinek, legyetek rosszak!

Remélem, hogy a lendület tényleg nem hagy el sokáig-sokáig! :)

Cijaaa!

Nicky Graceheart írta...

Szia! :)
Nagyon meglepődtem, amikor megláttam, hogy van fent új fejezet. :D Végre! :)
Szóval, megint csak azt tudom mondani, mint mindig: nagyon jó lett. :)

Viccesek Matt gondolatai. :D Meg az is, hogy félt attól, hogy elverik. :D

Mitől dugult el a lefolyó? Mi van az anyja kezével? Mert szerintem nem az, amit mondott. Vagy legalábbis nem teljesen.

Remélem, most hamarabb jön a friss. :D
Puszi: Nickyy.

Darolyn írta...

Szia! Látszik a fejezet, hogy könnyen írtad, örülök, hogy inkább vártál a kedvre, és nem tetted fel korábban.:)
Egyre jobban bírom Mattet, jó a humora (terhestorna, nagyot nevettem). Örülök, hogy Jacksonnal jól kijöttek.
De... ajaj! A vonatos srácról álmodott?!?! És anyuka sebe csak úgy pikkpakk meggyógyul? És mitől dugult el a lefolyó?
(Már leírtam, mikor elolvastam a többi hozzászólást, gondolom, már eleged van az ismétlésből, de csakazértse törlöm ki,:P):)

Akkor a megjegyzések: megs(í)imogattam, ki volt a belem helyett kivolt, edze(sz)l (öcsémet is mindig megszólom, hogy nem játszasz, hanem játszol:)), d(í)icsérve, harminckét fog, és nyugodtan írhatsz istent, kicsi i-vel, mert nem konkrétan arra az egy személyre gondolsz, hanem úgy általában (az internet is kicsi lett néhány év után).

(E)Dyna írta...

Szia!

Jókat nevettem Matten,jó kis rész lett.(a többi is szuper ;) )
Igazán kíváncsi vagyok már Izára!


Spanyolban majd nem 4 évig éltem,Gijonban.Fent van északon a tengerparton,Asturias megyében.Volt ált.iskolai osztálytársnőmnél jártam nyaralni,mikor volt egy autóbalesetem és belezúgtam az altatóorvosomba.Hozzámentem,szültem neki egy kisfiút és elváltunk.De imádtam kint élni.Nyaralni mindig megyünk,idén augusztusban is 2 hétre.
A Megigézvét még ma átküldöm,ha lesz időd fordítsd a 4.fejezetet.
Puxa!

Névtelen írta...

jajj nagyonjólett :D
örülök h Matt szemszöges lett imádom!
olyan cuki fiu :D
siess a kövivel :)

hullócsillag írta...

Sziasztok!! :)...

Vivikám, nagyon köszönöm, hogy végig bíztattál (ahogy persze mindenki más is) és örülök, hogy tetszett!!
Nálam még a du. kettő is reggel, ha éppen akkor kelek :D...
Igen lesz majd találkozó Izával :)...hogy véletlen vagy direkt, az még előttem is rejtély :)...

Drága Mikkamakkám!
Igen, általában éjszaka jön rám az írás...most is így történt...ugyan már délután nekikezdtem, de csak éjszaka jött el az idő, amikor folyni kezdett belőlem a betűtenger :)...
Rendesen át is álltam éjszakai üzemmódra...általában fenn vagyok kb. négyig és kettő-három körül kelek fel :S...vissza kellene fordulnom...de csak akkor megy, ha dolgom van :)...
Izával, mint írtam, lesz találkozó...mikor, hogy? nem tudom még :)...bunyót nem terveztem, bár ki tudja :)...Emily meg hááát...majd kiderül :P...

Drága Nickyy!
Örülök, hogy tetszett :)...a kérdésekre majd jönnek a válaszok is idővel :P...és én is remélem, hogy minél hamarabb :)...

Drága Darolyn!
Gondoltam, hogy a terhestorna bejön majd ;)...és a box, hogy tetszett? Erre tippeltél? Egyébként Matt humora nekem is bejön...nem is értem, én hogy nem vagyok viccesebb a való életben :D...biztos elnyomják a törekvésemet! :D...
Kérdésekre idővel érkezik a válasz :P...
A javításokért ezer hála!! Rögtön javítom is!

Dynám!
Köszönöm :)...
Szuper lehetett neked! És ilyen hollywoodi tündérmese is csak néhány emberrel történik az élete során :D...nem írod meg? :D...na, jó, csak vicc...de ez tényleg nagyon aranyos történet :)...
Persze, a fordítást akkor elkezdem, ahogy küldöd! :)...

Kedves Névtelen Hozzászóló! :)
Köszönöm, örülök, hogy kedvedet leled a történetemben :)...netalántán nOémi, vagy Zora bújkál a névtelenség mögött? csak tipp...ismerős a stílus :)...

Mindenkinek nagyon köszönöm, jól estek a visszajelzések.
Igyekszem a következővel, hogy ne kelljen rá ilyen sokat várnotok! Az is Matt szemszöges lesz :)...de még nem az a bizonyos összefutnak a szálak rész :)...az talán a rákövetkező...

Még egyszer köszönöm!!

Millió puszi Mindenkinek,
hullócsillag

Kemra írta...

Szia
Örülök, hogy újra folytatod:):):):):)
És nagyon kafa lett ez a fejezet is:)
Rossz a lefolyó, mi?:)
Na mindegy, siess a folytatással:)

Puszi: Kemra

Bells írta...

-.-" ez úgy látszik ma mindenkinek összejön..:D írok egy tőlemszokatlanulhosszú kommentet erre nem küldi el :D
na mindegy a lényeget már úgyis elmondták előttem... szuper lett. nagyon várom a folytatást! és én is kíváncsi vagyok természetesen Izára;D
egyébként ma én is voltam egy box edzésen és pár percre beálltam..:D szal teljesen megértettem Mattet..=) csak nekem nem a szakácsot hanem a sógort kellett ütnöm..:DD
puszii.

Zora Kilbone írta...

húh! hát ez fantasztikus volt. Kíváncsi vagyok az álmának van-e köze az anyja sérüléseihez :) Az edzés tényleg elég vicces volt, de felüdítő. Nagyon tetszett és alig várom, hogy a szála végre rendesen össze érjenek :)

Nóriii írta...

Nagyon meglepődtem és megörültem, hogy felraktad a várva várt fejezetet:D
Mint már mondtam nem vagyok egy kommentbajnok, de azért leírom, hogy jó lett a fejezet, csak kicsit más, mint amilyenre számítottam.
Azt ne kérdezd, hogy mire számítottam, mert nem tudom:P
Ennek ellenére tök jó, és vicces volt, nagyon beleképzeltem magam Matt helyébe:P és amikor az anya megjelent..huuuh...éreztem, hogy valami nem stimmel:P
...még valamit akartam írni, de elfelejtettem....:P:D
ha eszembe jut majd leírom egy másik megjegyzésbe:D
Remélem sietsz majd a következővel, vagy legalábbis nem kell ilyen sokat várni
u.i: Imádom a Matt szemszöget:P

puszi

hullócsillag írta...

Köszi Kemra! :)
És ha tényleg rossz? :P...
Igyekszem, most is azt írom majd, ma jött egy adag ihlet, ami teljesen új új megvilágításba helyezett dolgokat :P...

Bellsem! Örülök, hogy tetszett :)...
Tényleg? Na, hát az jó, akkor el tudtad képzelni a dolgokat :)...Egyébként Iza majd lesz...még nem ígérem semikorra, mert nem tudom, mikor :)...

Szia Zorám!
Ügyes megfigyelés :P...majd kiderül! :)...

Nórii! Örülök, hogy tetszett :)...mindenképp írd meg, ha eszedbe jut! :P...

Puszi nektek!
hullócsillag

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!