"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. június 7., hétfő

Hír

Sziasztok!
Sajnálom, hogy ilyen hírrel kell jöjjek, de nem lesz ma friss...én nem tudom, mi van velem...
Amikor az előző részt írtam, az egész következő fejezet a fejemben volt. Aztán most, hogy már kb két napja próbálom leírni, rá kell döbbenjek, hogy elszállt...nem tehetek róla...órákat ülök itt és csak bambulok és nem jön semmi...
azt hiszem megpróbálom a másikat írni, de lehet pihennem kéne kicsit...a hétvégém igen sűrű volt...
Szóval ezer bocsánat, szégyellem magam nem kicsit, hogy meígértem és nem...de ez nem "azért sem", hanem "nem, mert írói vénám kivérzett"...
Pedig nagyon akartam nektek újat hozni, és nincs olyan perc, amikor ne ezen agyalnék...

4 megjegyzés:

Querida írta...

Sebaj, mi tökre megértjük. :) Velem folyton ez van... Pihend ki magad, aztán örvendeztess meg minket valami igazán szuper kis fejezettel!

Darolyn írta...

Igen, igen, egyetértek. Sőt! Ha kész, aludj rá egyet, és úgy nézd át, hogy minél jobb legyen:)

Querida írta...

Úgy van! És ha tényleg nagyon zseniális lesz, akkor ihatsz is rá ;).

hullócsillag írta...

Köszi lányok!! :)...
Valójában már fel sem merném rakni, ha kész lenne, mert azért ez a következő rész még nem lesz olyan nagy szám :)...viszont az ez utáni, vagy a rákövetkező talán igen ;)...

Puszii
hullócsillag

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!