"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. július 25., vasárnap

Fontos!

Sziasztok! :)

Örömmel jelentem, hogy mostantól beindulnak a dolgok. A bevezetés nehéz volt, mert össze kellett szedni a fonalakat, a gondolatokat, most azonban lassan elérünk oda, ahonnan - ugyan sok konkrét elképzelés nincs, de - sokkal könnyebb lesz követnem a fonalat. Az események már kapcsolódnak egymáshoz, visszautalnak, egymásból következnek, stb...

Szóval időm van, esetleg az ihlet késhet néha, de tervezem, hogy gyakrabban jön a friss, mondjuk hetente ( kivéve, amikor nyaralni megyek, de az is lehet, hogy megkérek valakit, akinek előzőleg elküldöm a részeket, ha kész lesz, hogy tegye fel az adagot, ne szenvedjetek hiányt :P...)

Ezen kívül ki fogok írni oldalra a soron következő fejezet tartalmából egy kis ízelítőt, ahogy megszületik a fejemben. Remélem így sikerül olyan kíváncsivá tegyelek titeket, hogy összegyűljön minimum tíz komment :P... mert tudom, hogy ennyien biztosan rendszeresen olvastok, és nagyon jól esne, ha minél többen jeleznétek vissza, de nem akarok telhetetlen lenni :)...a tíz egy szép, kerek szám, és nekem pont megfelel :)...

Nos, csak ennyit akartam. A kisebb hírek még mindig a Fontos! menüpont alatt jönnek majd, jobb oldalt. A nagyobbak a Hírek szemszög alatt, bejegyzésben, mint most is. Valahol jobb oldalt lesz az előzetes is :)... a következőt már teszem is ki :P...

Remélem, örültök! :)...

Puszii
hullócsillag

7 megjegyzés:

Darolyn írta...

Szuper, nagyon jó, hogy sűrűn jönnek a fejezetek. Ez azt jelenti, hogy A játék neve...-n is sűrűbben lesz új fejezet?
Az előzetes is jó ötlet, végre kiderül (?) mi történt Connie-val.
Mikor is? :)

hullócsillag írta...

Hmm, az igazság az, hogy A játék neve...-n még a bevezető stádiumban vagyok, és sokszor nekiállok, de nagyon-nagyon lassan haladok...szóval oda is tervezek, de nem tudom, mikor jön és milyen rendszerességgel :)...de igen, remélem beindul az is ;)...
Hát, az még nem derül ki, hogy mi volt Connie-val :P...de haladunk :)...

Hogy mikor? Hát, mondjuk szerda, csütörtök felé? :P...attól is függ mikor gyűlik össze a tíz komment...utáltam komment határt hozni, de szeretném, ha megosztanák velem minél többen a gondolataikat :)...

Puszii
hullócsillag ;)...

Querida írta...

Ha jól látom megvan a tíz komment... Egészen pontosan 12 :D.

hullócsillag írta...

Jól látod, de abban benne vagyok én is :P...egészen pontosan négyszer :)...és az egyik lány kétszer :P... úgy kellett volna írnom: tíz kommentelő, rajtam kívül :)...

Querida írta...

Na ne már! :S És ha én többszörösen hasadt személyiség vagyok? Vagy, ha akkor fenekem van, mint két embernek együttvéve??? :O

hullócsillag írta...

Hát, drágám, az szar ügy :D:D...hehe...de gonosz vagyok...

Mikkamakka írta...

Tiszta jó, hogy van egy másik regisztrált felhasználónevem itt a blogspoton, így majd orvul duplázok, ha nincs még elég komment... :P ;)
Vávávárj, lehet névtelenül kommentelni? Mert akkor nem csak én tudok csalni a jó ügy érdekében... :D
Na jó, csak vicc volt, megértem, hogy szeretnél sok kommentet, én is örülnék, ha többen nyilatkoznának, hogy hogy tetszett, amit írtam... :)
Szóval megyek is nyilatkozni az előző fejezetedhez. :)

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!