"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. július 22., csütörtök

Matt és Emily hotelszobája :)...

Hoztam nektek egy kis meglepit a következő fejezet előtt!




A képen Matt és Emily hotelszobája látható. Alul, bal oldalt a bejárati ajtó, ahol belépve az előszobába jutunk :)...
Balra a tükör, a kisasztal és a hokedli-szerű kis ülőalkalmatosság. Jobbra a telefon, fogas és esernyőtartó.

Szemben van a fürdőszoba ajtó. Bent mosdó, wc, kád. Ami fontos. Kád előtt zuhanyfüggöny, felette a kis ablak :)... Extrákat most nem rajzoltam, ami nem fontos, de lehet szennyestartót, mosógépet is beleképzelni...

Előszobából jobbra (nincs ajtó) nyílik a szoba, ahol az ágyak és egy étkezőasztal található.

Tudom, 'luxushotelnek' szegényes, de ez csak vázlat. Nagyjából így képzeltem el, de a pontos elgondolás nem jött ki méretekben :D...az agyam nem méretez csak 'látja' a dolgokat...
Szóval minden nagyon ízléses, tágas, pasztell színek jellemzik. Az ablakok nagyok, egészen a radiátortól a mennyezetig érnek. Függöny alap. Ágyak, éjjeliszekrénnyel. Nem ilyen nyomorban, de itt így fért el. Ja, tudom, szekrény sincs. Mondjuk nem is szükséges nagyon, de azt is bele lehet képzelni. Minden hotelben van vmi...

Matt ágya a jobb oldali, ami előtt fal van. Itt fekszik akkor is, amikor Emily éjszaka hazaér kiborulva és zaklatottan telefonál neki, lezuhanva a hokedlire :)...pl...

Szóval valahogy így...

Remélem estére elkészülök a következő résszel... ha nem, addig nézegessétek, mi, hogyan történt ebben a kis lakosztályban :)...

2 megjegyzés:

Darolyn írta...

Hú, tökjó programod van, hogy ilyen jól megcsinálja.
A szobát meg pont fordítva képzeltem el, mondjuk a bal felső és jobb alsó sarkon megfogva, átfordítva, vagyis középpontos meg tükörfordítás is... szóval érted:):)

hullócsillag írta...

Értem, de akkor ugyan így képzelted, csak máshonnan nézted :P...elküldtem a linket :)...

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!