"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. augusztus 21., szombat

Anasztázia


Új hóbort, kérem alássan!
Nem tudtam megállni... annyira szeretem ezt a mesét, hogy úgy döntöttem fel kell tennem :)...

Az első és utolsó emlékem az volt, hogy egy nyitott moziban láttam még nagyon kis koromban, és imádtam. És hogy az elején, hogyan szakad el a családjától, és a zenedoboz. Ennyi volt, ami rémlett. Évek óta kerestem, eszembe jutott rengetegszer, és most megnéztem. Egyszerűen imádom :)...
Anyukám pedig rögtön emlékeztetett, hogy Ráckevén láttuk egy autós moziban :)... milyen jó a memóriám...

Kedvenc benne a kiskutya, Pamacs és a denevér, kinek neve túl bonyis volt, hogy megjegyezzem... talán Bartek?? Nem tudom :D...

Nagyon-nagyon jók a zenék, és imádom ahogyan meg van rajzolva :)... azok a nagy csodálkozó szemek, és a mimikák :D... zseniális...

Néhány kép:












anastasia + dimitri

Szóval örök emlék, örök kedvenc ^^...
Aki meg akarja nézni katt ide :)...

5 megjegyzés:

(E)Dyna írta...

Szia !

Nekem is egyik kedvencem az Anasztázia ,rengetegszer láttam már.Sokkal jobban szeretem a "rajzolt" meséket az animációsnál.Szerintem szebbek.
Puxa : Dyna

hhhhh írta...

Jajj én is nagyon szeretem, de elég rég láttam már! :D Lehet megnézem! ;) :D

hullócsillag írta...

Igen, én is rajzfilm párti vagyok :)...
Helyes, helyes ;)...

Bells írta...

Váá ezt a 'mesét' - ami részben igaz történet alapján készült - én is nagyon imádom :)

Darolyn írta...

Hmm... Erről lemaradtam. Mivel öcsém 8 éves, egy csomó mesét szereztem be neki, amik persze átmentek a vámon (vagyis rajtam, vagyis meg is néztem őket), de ez valahogy nem volt közte.
... vagy csak inkább fiús meséket kerestem? (fejvakarás) Ez sem igaz, mert a Szépség és Szörnyeteg megvan.
Jó, jó, de mégiscsak sírós mese, és az olyat nem szeretem. Mint az Oroszlánkirály. Az is vicces, de sírós is. Meg A kis hableány. Még az Aladdinon is lehet sírni.
ÁÁÁ. Miféle meséket gyártanak?
De igen, én is nagyon szeretem a 2d-s meséket, nagyon szépen rajzoltak, amik a számítógépes meséknél nem igazán jönnek elő. Azért maga a történet, és a karakterek is sokat dobnak.
(Úgy rémlik, hogy valami film is készült ezzel a címmel, és hogy azt láttam, de már nem igazán emlékszem.)

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!