"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. augusztus 21., szombat

Darolynnak és Zorának :)...

... és persze mindenki másnak is, de elsősorban nekik, mert... mindjárt meglátjátok miért :D...

Szóval voltunk nyaralni éééééééés:



Kivííí :)... bezonyám... egy egész lugasnyi kivi... én is ilyen helyen akarok lakni, ahol kivi nő a kocsim felett ^^...
Egyébként, mint megtudtuk, van lány kivi és fiú kivi. Ha valaki szeretne kivit a kertjébe, akkor kell venni egy tő lány kivit, és egy tő fiú kivit, és ííígy lesz... a chocapic :D...
Szóval ennyit a kiviről :)...


A másik csodabogár, szó szerint:



Nos, ő a nemtudjuk milyen bogár, aki majdnem kolibri... lehet van valami bizarr rokoni összevisszafüggés :D... elég nagy, vagy tíz centis, és a szívókája kétszer akkora...
Vivikáéknál, mint megtudtam, van!! Aki tudja, mi a neve, kap egy virtuális simit ^^...

Szóval ez lett volna a meglepi :)...

Puszii
hullócsillag

5 megjegyzés:

Zora Kilbone írta...

szia!

hát ez érdekes volt. :) Először nem tudtam miért nekünk ajánlod, de aztán természetesen leesett. :) Köszi, hogy gondoltál ránk :) Puszi!

hullócsillag írta...

;)

Darolyn írta...

:D
A szöveg hamarabb jött be otthon, mint a kép, és ott tartottam, hogy kivi, és azt hittem a madarat láttad:), aztán a képek is bejöttek, és így is nevettem. Főleg, hogy van fiú, meg lány... :):)
A rovar pedig érdekes és szép, keress rá: szender. Mellesleg lepke:) (Remélem más rovarok, soklábúak nem nőnek meg ekkorára.)

Kedves tőled, hogy gondoltál ránk!:)

d. írta...

hali :D
ilyen bogár ami a lepkék csoportjába tartozik nálunk is van :D
és a neve a szender v. az ízelt lábu kolibri :)
mind a kettőt szokták rá mondani :)
puszi :)

hullócsillag írta...

Ó, köszönöm :) Mindenkettőtöknek jár a simi ;)...

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!