"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. augusztus 6., péntek

Utazom... Sok-sok fontos hír! :)...

Sziasztok!

Mint láthatjátok lezárult egy szavazás arról, hogy hogy tetszik nektek a blog új külseje :)... örömmel láttam, hogy többségben vannak, akiknek tetszett a változás :)... én is kezdek hozzászokni, és maradhatott a fejléc is, juhhúúú <3 :)...

Másodszor pedig, három hírem is van :)...
Az első: ma hozom a frisset! Most befejezem, és kerül is föl. Mivel a következőt még el sem kezdtem, mert megint beindult itthon - meg nem itthon is - a meló, ezért sajnos nem tudom letétbe helyezni senkinél :(...
Viszont!
Egy meglepivel segítek átvészelni ezt az időszakot, hogy addig se maradjatok hoppon :)... Ezt két embernek már elküldtem, és mivel tudom, hogy egyikük nem nagyon ér rá, ezért másikukat, Queridát fogom megkérni, hogy tegye fel nektek, ha tudja ;)...

A második hírem, Iza képe meg fog változni! Igaz, hogy kb. Halle Berry-ként képzeltem el, de nem is olyan rég rábukkantam a tökéletes Izára! Szóval csekkoljátok majd! ;)...

A harmadik hír pedig: lehet kirakok majd egy szavazást még ma, hogy kinek a szemszögéből akarjátok majd olvasni a következő részt... ezt csak amolyan tájékozódás képpen, meg kíváncsiságból... nekem egyik felé húz a szívem, deee... meglátjuk ;)...

Kb. tíz nap múlva jövök haza, kívánjatok leégéstől és esőtől mentes nagyon jó időt :D...
A következő fejihez pedig jó szórakozást, remélem tetszeni fog! :)

Puszii
hullócsillag

Nincsenek megjegyzések:

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!