"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. március 21., vasárnap

Díj :)...





1. Megköszönöd annak akitől kaptad és belinkeled:

Egyetlen Tynámnak tartozom végtelen hálával! :)...Köszönöm Tyna, kedves tőled, hogy gondoltál rám, nagyon-nagyon jól esett! :)...

Tyna oldala: www.tyna-olvasnijo.blogspot.com

Nagyon köszönöm a díjat Zorámnak is, aki szintén gondolt rám :)...

Zora oldala: www.zorakilbone.blogspot.com

Köszönöm a díjat Paris-nek is! Köszikösziköszi!! :)...

Paris oldala: www.sohatobb.blogspot.com

És neked is Ducsika! :)...

Ducsika oldala: www.tunderek-vilaga.blogspot.com


2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember):

Olyanoknak küldöm, akikről úgy tudom, még nem kapták meg! :)...mind megtalálhatóak a kedvenceim közt :)...


Querida (Ha fel kel a nap, nem látjuk a holdat...nem történet író, de az élete kész komédia, a beszélőkéje pedig isteni:)...)

Annamari (Diplomás vámpír, Angyali város)

Bells (Egy angyal könnyei, Az őrangyalom)

Vivika95 (Renesmee Cullen's Story, az eddig olvasott legjobb Twilight Fanfic :)...)

Rita07 (Harapásnyom, A bűnös)

Flori (Bűnös élvezet)

Paris (Soha több)

Ritazu (Angyali érintés)


3. Értesítsd őket az ajándékról

Máris :)...

4. Leírod, miért szeretsz írni.

Én nem szeretek írni. Imádok. Lehet, hogy azért, mert írásban jobban ki tudom fejezni magam, mint szóban??:) Eddig szinte minden fontos szituációban az életemben, megfordult a fejemben, hogy beszéd helyett levelet írjak. Néhányszor meg is tettem. Általános iskolás korom óta írok naplót és verseket, egyetem kezdete óta blogolok is és nagyon rég óta gondolkozom saját regénykék írásán, amit nem olyan régen el is kezdtem, mint láthatjátok :)...kifejezni nem tudom, mennyi erőt, örömet, önbizalmat ad nekem az írás és az, hogy olvastok, szerettek és kritizáltok :)...ebből látszik, hogy törődtök velem.

Köszönöm!! :)...


5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak.

20 éves lány vagyok, tele álmokkal és vágyakkal. Életem a zene, a tánc, az írás és mostmár a rajzolás is. Két napja, hogy otthagytam az egyetemet, hogy az álmaimnak éljek és elhihetitek, nagyon boldog és felszabadult vagyok. Erről szól majd a Diana pályázatára beküldött novellám is, ami az Olasz Szandál címet viseli...ha itt lesz az ideje felrakom, hogy ti is elolvashassátok és abból rengeteg minden kiderül rólam:)...

Mégegyszer köszönöm a díjat Tynának és Zorának és a törődést és visszajelzést minden kedves Olvasómnak! :)...

Puszi;
hullócsillag

Nincsenek megjegyzések:

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!