"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. március 27., szombat

Kreatív blogger díj



1.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!

2.) Tedd ki a logót a blogodra!

3.) Írj magadról 7 dolgot!

4.) Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!

5.) Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!


Köszönöm a díjat Tynámnak, Zorámnak és Dark Angelnek! :)...


7 dolog rólam:

- már gyerekként is ruhákat varrtam a babáimnak, álmom, hogy egyszer divattervező leszek
- most hagytam ott az egyetemet, hogy a számomra fontos dolgokra koncentrálhassak és ez hihetetlenül boldoggá tesz
- IMÁDOM a gyerekeket
- rettegek a pókoktól és a tűktől
- lételemem a tánc és a zene
- mások szerint nagyon vékony vagyok, szerintem rettenetesen :D...de már elfogadtam...és NEM FOGYÓZOM, genetikus! :)...
- még két vágyam sikeres modellnek lenni és eljutni Kubába :)...


Csúnya dolog tudom, de nem adom tovább a díjat, mert nem maradt kinek, és mert részt veszek a Benina által indított Szavakat a díjak helyett elnevezésű kampányban! :)...

Mindenki megérdemli, akit olvasok és akit még nem, de boldoggá tesz másokat az irományával! :)...

Mégegyszer köszönöm lányok!
hullócsillag

Nincsenek megjegyzések:

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!