"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. április 29., csütörtök

15. fejezet - A dinka, a birka, plusz egy fő...

Remélem tetszik majd, bár tudom, elég későn hoztam...sajna befejezni nem volt már pofám a tervezett adagot, úgyhogy a fojti újabb fejezetben jön majd...

Pusziii





Be kell, hogy valljam, még élveztem is, hogy kicsit én aggódhatok Samért, és nem fordítva. Az elmúlt huszonnégy órában mást sem csináltam, mint telefonáltam. Kicsit pipa voltam rá, amiért átejtett, de örültem neki, hogy nincs komolyabb baja. Régen tartottunk már csajos délutánt. Leszámítva persze a forrócsokit Tessnél, de az inkább volt megvesztegetés a részemről, hogy elnézze a feledékenységemet.

A ház elé érve már éreztem, hogy valami nincs rendben. Az ajtó résnyire nyitva volt, és odabent valaki ész nélkül kacagott. Volt benne valami félelmetes. Inkább nem nyitottam be, csak becsengettem.

Egy pillanatra csend lett, majd hallottam a lépcsőn leszaladó lábak topogását. Sam lihegve tépte fel az ajtót, és nagyokat pislogott egy szalmakalap alól, aminek karimája minduntalan a szemébe hullott.

- Nem veszek semmit – mondta vigyorogva, egy percnyi nézelődés után, és már csukta is be az ajtót.

Belémfagyott a levegő. Amit láttam, bőven kimerítette az abszurdum fogalmát.

Sam egyrészes fürdőruhát viselt és a már említett sárga szalmakalapot. Tekintete homályos, mosolya az őrültek mosolya. Kezében hosszúkás koktélpoharat tartott, amiből vastag, rózsaszín szívószálon keresztül szürcsölte a limonádét. A pohár szélén kristálycukor volt és hagymakarika. Másik kezében pirosra színeződött zsebkendőt gyűrögetett. A kalap alól, hosszú, vizes csimbókokban lógott a haja. A mellére csöpögő víz egészen a derekáig terjedt a kinyúlt, fakózöld anyagon, és odalent vérvörösbe váltott.

Újra csengettem. Ezúttal kicsit tovább pislogott.

- Sam? Én vagyok. Becky – vázoltam a helyzetet, finoman tapógatózva, vajon mennyire súlyos a helyzet.

- Szia, Becky! Tudom – mondta vidáman szürcsölve a limonádét, mint aki az imént elhangzott, tájékoztató jellegű információkat teljességgel feleslegesnek tartja.

Tehát nagyon súlyos. Pár percig csak nézett, arcán ártatlan, gyermeki mosollyal, majd megkerült, betolt az előszobába, és hátát a csukott ajtónak vetve nagyot sóhajtott.

- Bocs. Kicsit nagy itt a felfordulás – vakarta meg a homlokát, és eltotyogott a konyha irányába.

Azt vettem észre.

Az előszoba szőnyeg tele volt a tárolószekrény több éve gyűjtögetett kacatjaival. Egymás hegyén-hátán hevertek a kinőtt és kiselejtezett ruhák, elhasználódott felmosórongyok, kicsorbult kertiszerszámok, felfújható matracok és lukas úszógumik.

- Sam? – kiabáltam hátra a konyhában tevékenykedő barátnőmnek.

- Hmm? – jött a válasz közvetlenül a hátam mögül.

Sam a vállam felett bámulta velem a káoszt. Amikor észrevettem, nagyot ugrottam ilyedtemben. Kuncogott egy sort, és a kezembe nyomott egy - a sajátjához hasonló - poharat.

- Tessék – indult a nappali felé. – Gyere. Leülünk? – kérdezte, miközben szemeit a szoba berendezésén járatta, olyan érdeklődéssel, mintha még sosem járt volna itt ezelőtt.

Tekintete zavaros volt és szórakozott. Félelmetes.

- Sam! Miért vagy csupa vér? És...a hajad...csupa víz és...mi történt? – szakadt fel belőlem.

Valamiért úgy éreztem, amíg nem bizonyosodom meg róla, hogy nem támad rám egy - a fürdőruhájába rejtett - konyhakéssel, nem fogok beljebb lépni. Idegesen markolásztam a poharamat. Nem mertem a számhoz emelni, mert féltem, még leharapnék egy darabot az üvegből.

Sam körbesétált a nappaliban, és kilesett minden ablakon.

- Csak strandoltunk. Bátyus még pihen. De később még kimehetünk – mosolygott, és egy adag vizet csavart hajából a poharába.

- Sam, neked nincsen bátyád – közöltem szárazon, miközben valami gyanús után kutattam a saját limonádémban. Bár, ha belegondolok, már a is hagyma eléggé a gyanús kategória.

- Gyere, ülj le! – mondta megint, egész karjával integetve.

- Nem lehetne, hogy inkább a szobádba... – és már fordultam is a lépcső felé.

Hiba volt. Sam kiejtette kezéből a kétes összetételű limonádét, és mutatóujjával fenyegetően felém szúrt a levegőben. Szemeiben eszelős fény csillant.

- Nem! – kiáltott rám, majd elgondolkozott. – Most festem a lépcsőt – mosolygott újra, egy vállrándítás kíséretében.

Tekintetem önkéntelenül is a lépcsőre vándorolt.

- A fokokat is? – kérdeztem csodálkozva, hiszen azok sárral és szertehajigált ruhával voltak beborítva.

Sam csak bólintott. Szemei a lépcső és köztem cikáztak. Elképzelni sem tudtam, hogy éppen mire gondol, de abban biztos voltam, hogy ezt a lépcsőt nem festi senki. Már éppen betudtam volna bomlott elmeállapotának, amikor fentről furcsa zajok szűrődtek a közénk ereszkedett, nyomasztó csendbe.

Samantha lába gyökeret vert a padlóba. Egész teste megfeszült és szemei, ha lehet, még gyorsabban járták körbe a plafont és engem. Olyan hang volt, mint amikor egy kutya visszaköhögi a mohósága miatt félrenyelt konzervmájkrémet.

- Nem! – hörögte Sam vészjóslóan.

Volt egy olyan, egészen apró sejtésem, hogy Sam nem azért kelt így ki magából, mert odafent szerte hever néhány szennyes alsónemű.

Nekiiramodtam. Pislogni sem volt ideje, én már a lépcső tetején jártam. Félve néztem körül, s végül megállapodtam Sam szobájának nyitott ajtaján. Centiről-centire küzdöttem le a köztünk lévő távolságot.

A küszöbhöz érve megreccsent mögöttem a lépcső. Félve néztem vissza Samre, de most más volt. Magánál volt. Szemeiben félelem ült, s könyörögve rázta meg kócos fejét.

- Segítenem kell. Segíteni pedig csak úgy tudok, ha bemegyek abba a szobába, és megtudom, mit rejtegetsz. De, ha szeretnéd, hívhatok szakembert. – vetettem sajnálkozó pillantást Samanthára, mire a szalmakalap megadóan hullott a földre elgyengült ujjai közül.

Torkomban dobogó szívvel léptem be az ajtón. Az elém táruló látványtól felfordult a gyomrom. Sípolva szedtem a levegőt.

Az ágy közepén Zachary Logan feküdt, körülötte csupa vér a párna.

- Ez...nem az aminek látszik... – hallottam Sam erőtlen suttogását a hátam mögül.

- Akkor mi? – fordultam felé, nyugalmat erőltetve remegő hangomra. – Csak azt ne mondd, hogy egy ilyen tuskóval... – csuklott el a hangom.

- Jó ég, Becky! Ez itt egy félholt pasas... – mutatott Zacre.

- Igen. De azt mondtad, nem az aminek látszik. Másra pedig már igazán nem tudok gondolni...

Szinte hallottam, ahogy leesik neki.

- Ohh...komolyan azt hiszed, hogy mi...te jó szagú...gondolod Zac csak úgy szívrohamot kapna szex közben? – kérdezte halál komolyan. – Becky, nem vagy normális! Tudod, ki ez itt? – szegezte az ujját az ágyra.

Feltehetően Zacre gondolt, tehát bólintottam.

- Az egyik legedzettebb pasas a földön! Nem hiszem, hogy lenne nő, aki tudna neki meglepetést okozni...és feltehetően alig van, akinek ő még nem okozott volna...- fintorgott. - ...akár mit is, egy a lényeg...tudod, hogy ki nem állhatom! Hogy gondolhattad, hogy egyáltalán hozzáérek?! – fakadt ki.

- Hát...jelen állapotodban, bármi lehetséges...azt hiszem... – motyogtam.

Éreztem, hogy ez most nem volt helyénvaló, de Samantha nem reagált. Se rosszallóan, se sehogyan máshogy. Követte a tekintetemet, és csodálkozva nézett végig a kopott fürdőruhán, vértől pirosas ujjain, végül tekintete megállapodott a rózsaszínű szívószálamon.

- Sam? – legyeztem az orra előtt, mire összerezzent, és feljebb emelte a fejét.

Zacet nézte. Ajkain ott ült a már jól ismert, tébolyult mosoly. Nagyot sóhajtottam, próbálva felkészíteni magamat az újabb menetre.

- Jó napot, nővér! – emelte rám a tekintetét.

Mellei közé gyömöszölte a véres papírzsebkendőt, és felém nyújtotta ragacsos ujjait. Meglepetten tántorodtam hátra.

- Mrs. Logan – mutatkozott be, miután félve, de elfogadtam a felkínált kezet.

- A...felesége? – A csodálkozástól még jobban elkerekedtek a szemeim. Ezt videóra kéne venni, és ha már jobban lesz visszajátszani, mert egyébként úgysem hinné el.

- Ó, nagyon kedves, asszonyom, de nem – kuncogott. - Az anyja vagyok – mosolyogta, és az ágy mellé lépett. – Így, ni! – pofozta fel Zac feje alatt a vérfoltos párnát.

Az ágy szélére ült, megcirógatta és elbűvölten nézte a sápatag arcot.

- Ugye, milyen helyesek?

Nem értettem, mire fel a többesszám, de az leesett, hogy Samnek túl sok jutott az elmúlt pár nap történéseiből.

- Sam? – kezdtem óvatosan, de ő rám se hederített.

Kimondatlan kérdésekre válaszolgatott, és nagyokat nevetett Zac hallhatatlan viccein.

- Sam! Nem vagy jól! – ráztam meg a vállát, mire dühösen ellökött magától.

- A fiam haldoklik! Még szép, hogy nem vagyok jól! – csattogta a szavakat, s homlokát haragos ráncok redőzték. Ismét félelmetes volt.

A fürdőszobába rohantam, és a poharam tartalmát hidegvízre cseréltem. Visszatérve az egészet Samantha fejére öntöttem. Meglepetten csapkodott, hápogott és tüsszögött, majd rám és az üres pohárra nézett.

- Jól vagy? – kérdeztem félve a sikertelenségtől.

- Jól - támasztotta fejét a tenyerébe, miután megtalálta helyét a világban. – Mi történik? – Hangja már-már sírósba váltott.

- Pihenned kellene – ültem mellé.

Fejét a vállamra hajtotta, és úgy bámulta a padlót. Végig simítottam a hátán, mire megborzongott. Magamhoz öleltem. Vizes haja átáztatta a pulcsimat, de most ez volt a legkevesebb.

- Hagyma? – Szánakozva nézett a pohár szélén málladozó karikára.

Halványan elmosolyodtam.

- Heather mégis megrendezi a Halloween bulit – tereltem a témát valami kellemesebbre. - A szünet előtti utolsó péntekre tervezi.

- De hát, az már december közepe...vége... – Továbbra is a padlót fixírozta. – Már majdnem farsang...

- Tudom...de nem élet az élet, a Heather-féle halloweeni mulatság nélkül, akár májusban, akár decemberben rendezi... – fintorodtam el, mire megvetően felszisszent, jelezve, hogy ezzel nem igazán ért egyet.

Csendben ültünk egymás mellett. Ő lógázta a lábát, én pedig figyeltem, ahogyan ő lógázza a lábát. Egy idő után beleszédültem. Mintha csak megérezte volna, hirtelen abbahagyta. Aztán ugyanolyan hirtelen pattant fel és túrta át az ágyat, Zacről is lerángatva a takarót.

- Hallod? – kérdezte. - Hol csörög?

Figyelmesen hallgattam a néma csöndet.

- Nem csörög semmi, Sam – próbáltam megnyugtatni.

- Biztosan Fred az... – kapott a hajához nyugtalanul.

- Fred? Búgóhangú Fred? – cukkoltam, de arcára megint kiült az a félelmetes egyszerűség, ami számomra, és úgy általában senkinek sem jelentett jót.

Kétségbeestem. Nekem ez nem való. Én nem bírom a feszültséget. De Sam már el is felejtette a telefont. Zacet nézte, és időről-időre, ide-oda kapkodta a fejét. Újabb adag vízért kellett volna szaladnom, de nem tudtam megmozdulni. Kővé dermedve ültem az ágy végében, és néztem Samantha vívódását.

- ...nem... – suttogta.

Kezeit a fülére tapasztva rázta a fejét, s tincseiből szertespriccelt a víz.

- ...nem... – mondta újra, de szemeit már Zac izmos combjain járatta.

Nyelvét éhesen futtatta végig szája szélén. Kezét combja mellé szorította, de ujjai türelmetlenül szaladtak a levegőben. Térdeit izgatottan hajlítgatta, mint egy ugrásra kész oroszlán, aki már kiszemelte az áldozatát, csak a megfelelő pillanatra vár. Mondhatni minden stimmelt, azt a kis bakit leszámítva, hogy Samantha nem oroszlán, Zac pedig csak egy hülye majom. Eszik az oroszlán majmot?!

Felpattantam, és a pohárral együtt újra a fürdőbe szaladtam. Remegő kézzel tartottam a csap alá, de még félig sem telt, amikor odabentről Zac ordítása hallatszott.

- Mi a f*sz?!

Egy nagy koppanás és lábak dübörgése.

A poharat a csap alá ejtettem, s a szobába futottam. Zac az ágytól legtávolabbi sarokba lapult, kezében a takarót szorongatva, és a földön fekvő Samanthát nézte pontosan azzal a miaf*sz tekintettel, aminek percekkel ezelőtt hangot is adott.

- Nyugi, Zac! Mindent elmagyarázok...amit tudok... – tettem hozzá belegondolva, hogy az a minden, amivel én szolgálhatok, talán tört része az egésznek.

- Kezdhetnéd rögtön azzal, hogy hol a f*szban vagyok, mi a f*szt keresek itt, az a csaj – mutatott Sam-re. - , mi a f*szt keresett rajtam abban az ágyban – mutatott az ágyra. - , és honnan a f*szból tudjátok, hogy ÉN ki a f*sz vagyok?! – robbant ki Zacből, és én megbizonyosodhattam hihetetlenül változatos szókincséről. Már csak egy kérdés motoszkált bennem: Mi a f*sz?!

- Ööö...huhh...várj...ezt meg kell emésztenem... – nyögtem, fél szememet a szőnyegen fekvő Samanthán tartva.

- Jaaa...mer’ aztán ku**a sok időm van ám az emésztésedre! – fintorgott lenézőn, és legszívesebben megmondtam volna neki, hogy felőlem aztán elmehet a f*szba, mert ha még sokáig kell elviselnem azt az önelégült képét, rövid úton igen közeli barátságba kerülhet emésztésem éppen esedékes tárgyával.

De mivel Zac éppen az volt, aki félő, hogy megfogadja a tanácsomat, kénytelen lettem volna egy számára elfogadható hangnemet megütni. Ha lett volna mit mondanom.

- Nem én voltam – csúszott ki.

- He? – nézett rám Zac birkamód.

- Vagyis...én nem voltam itt. Most jöttem.

- Fasza. Ruháim? – A takarót felgmán az ágyra dobta és ott állt egy szál...hát, majdnem f*szban, na...

Ha kibenléte nem szolgáltatott volna kellően súlyos ellenérveket, én is biztosan letepertem volna.

- Na? Most meg mi van? Nem dugni akarok, hanem a ruháimat – tárta szét a kezét, lazán köpködve a szavakat.

Samantha halkan felnyögött. Én csak álltam, feltehetően tátott szájjal, mert a hajamat valahogyan belekanyarította a huzat.

- Héj, vöröske, vagy akárki is vagy...mennék már, mert a nőm vár.

- Najó, Logan – tettem csípőre a kezem, és próbáltam a szememet is kellőképpen fenyegetően kicsire összehúzni. – Rebecca Sharidan vagyok, és három évig voltunk osztálytársak, te szexista barom! És hiába nézed a mellemet, mert nem arról fogsz felismerni, hiszen pechedre sosem láthattad, de az orrom talán nagyon is ismerős. Tudod, ez AZ az orr, amit sikerült jópárszor eltalálnod, azzal a sokak szerint hihetetlenül formás kétballábaddal. – Ha lehet még butábban nézett. - Ó, látom, ez neked túl bonyolult, tehát fogalmazok érthetőbben. Sikerült a pofámba rúgnod a bőrt. Tudod. Labda...

- Jah! – röhögött fel.

Vagy inkább röfögött. Samantha újra felnyögött.

- Örülök, hogy ilyen jól mulatsz, de ha nem bánod folytatom. Ő itt... – mutattam Samanthára, akinek lehetetlenül vörös feje ráébresztett arra a fatális tévedésemre, miszerint tőlem független okokból nyöszörög. – Bocs – léptem le a hajáról, és folytattam a Zachez intézett monológomat. – Tehát, ő itt, Samantha Fields. A pír most csalóka, és egy felszínes embert bizonyára megtévesztene, de te bizonyára rájöttél már, hogy őt is ismered - csattogtam, és nem is reméltem, hogy felfogja az iróniát. Én azért, a körülményekhez mérten, jól szórakoztam.

- Ok, örülök. Ruháim?

- Még nem végeztem – folytattam higgadtan, mire Zac pózt váltott és unottan cöccentett. – A kedves barátnőőőd... – nyújtottam el a szót. – ...kizárt, hogy tűkön ülve várjon, úgyhogy nem kell sietned. Most már mehetsz – vigyorodtam el elégedetten, látva, hogy Zac újra felöltötte a miaf*sz ábrázatot.

Kihasználva az időt, amíg értelmezi a 'kedves barátnő', és 'tűkön ülve' szókapcsolásokat, Samantha fölé hajoltam, aki még mindig mozdulatlanul feküdt, és szemeit az előtte elterülő, nem túl változatos horizonton járatta. Egyébként plafonnak hívják, de ez túlontúl egyszerű megfogalmazása lett volna a dolgok állásának.

- Khmm – hallatszott Zac eddigi legértelmesebb megnyilatkozása, kicsit közelebbről és hamarabb, mint vártam, ami azt eredményezte, hogy sikerült ilyedtemben Sam hajára tenyerelnem, ami pedig azt eredményezte, hogy Sam újra felnyögött.

Ez még nem is lett volna nagy baj, de ezzel egyetemben, most fel is ugrott, lefejelve engem, aki hirtelen megdöbbenésemben csatlakoztam a plafonőrséghez. Vajon ezt hívják láncreakciónak?

- Lúzerek – hallottam Zac hangját, valahonnan látókörömön kívülről, de feltételeztem, hogy Zac hangja Zachez is tartozik.

- Még egy szó – sziszegtem – , és ne várj több választ!

- Ruháim?

- Melyik kifejezés nem volt világos? – ültem föl a homlokomat tapogatva.

Egy púp. Vagy inkább horpadás. Mélyedés. Árok. Gödör. Egy egész völgy.

- Hmm? – néztem az előttem terjengő, Zac formájú homályra.

- Mi van Jenny-vel? – sípolta olyan fejhangon, amiről sosem hittem volna, hogy belőle jön, ha nem a saját szememmel nemlátom.

Mert hogy a látásomat még mindig jótékony homály fedte. Jótékony, mert nem hagyta, hogy Zac csupasz mivolta megbabrálja az én agyamat is.

- Hát, csak annyi, hogy ha vár is, már vagy két napja – szólalt meg valahol mellettem Samantha, teljesen józanul.

Zac álla leesett, én meg visszamentem plafonőrködni. Idefent lejárt a műszak. Legalábbis reméltem.

22 megjegyzés:

hullócsillag írta...

Valószínűleg ennek a résznek a végét még átírom...kicsit elkapkodtam, hogy tudjam nektem hozni a beígért fejit...

Zora Kilbone írta...

Szia! Nagyon király lett.
Ez a hirtelen eszméletre térés hát nem semmi. Meg Sam őrültségei? Vajon miért viselkedett így? Remélem hamar kiderül és az is, hogy mi történt Zackel és a rendőrség végre leszáll Samről. Amúgy én azt hittem időben meg fog érkezni Fred, már csak kíváncsiságból is. Kiderül majd miért nem jött? Szóval nagyon jó lett újabb ás újabb kérdéseket felvetve, ami még inkább kívánja a mielőbbi új fejit :) Én mindenesetre izgatottan várom :)

hullócsillag írta...

Szia Zorám!! Köszii!! :D...

Ki fog derülni minden :)...Zac eltűnése majd csak később :P...Fred késése már a következőben...:)...

Köszönöm, köszönöm, köszönöm a komit!! ^^ ...

Querida írta...

Ne tessék átírni! Ez így jó, ahogy van :)... meg egy kicsit macerás folyton javítgatnom az mp4 tartalmát ;). Mellesleg, már épp hiányolni kezdtem Beckyt. Jóóó vagy!

Darolyn írta...

Szia!
Ez nagyon durva volt!! Samet valaki megszállta, az tuti. De miért akarja Zacre ugrasztani? Hm.
Tetszik, hogy különböző szereplők különböző stílusban szólalnak meg, gondolkodnak (igyekszem én is erre törekedni), Becky "normálisabb" volt, bár a végére rá is átragadt egy kicsi "téboly". Ez a Zac, hát igen, nem egy szupermen :) Fejben legalábbis. Vagyis agyban. :)
Te! (fejvakarás) Connie hol volt ezalatt? Vagy ennek nincs jelentősége?
Szerintem jó lett a vége, de ha úgy érzed, és jobban igazodik a későbbiekhez, írd át. A múltkor is jobb lett (szerintem).
Szóval jó lett, tetszett, de az az őrült Sam mindent visz.:):)

hullócsillag írta...

Köszi Querida! :)...végülis lehet, hogy marad, még meglátom, lehet csak egy két dolgot írok még hozzá a végefelé...mert hát valljuk be, Zac meg sem lepődött a véren meg minden...igaz, hogy laza csávó, de az ilyenen pont a lazacsávók pisilik össze magukat xD...


Darolyn, imádlak, mindent észreveszel!! :D...Sam megszállása...hát, nem egészen pontos megfogalmazása a történéseknek, de közel van :D...nem véletlen az sem, hogy Zac-re 'ugrasztotta' ;)...
VÉGREVÉGREVÉGRE!! Na ez az amiért imádlak. Connie...ha emlékszel a Sam álmai utáni hiányérzetre...kicsit szétszórt a lány, de majd leesik neki is xD...vagy valaki segít :P...

Igyekszem a kövivel, de nem akarom összecsaoni, szóóóval...majd gyün ;)...

hhhhh írta...

Húúú... háát Sam nem volt semmi :) Ijesztően viselkedett, nagyon érdekelne pontosan mi is van vele! :)
A Zac ügyre is nagyon kíváncsi vagyok, remélem azt is megtudhatom nem sokára! :) Jaa és sajnáltam szegény Becky-t, azt sem tudta, hogy most mi baja lehet Samnek! :D
Várom a kövit! :D
pUsZi! :D

(E)Dyna írta...

Drága csillagom!
Át ne írd a végét , így tökéletes ahogy van.Nekem tetszik , hogy Sam egy "kicsit meg van tébolyodva". :)

hullócsillag írta...

Köszi leányok! ;o)...igyekszem a kövivel...szerintem ma már nem jön, hanem inkább holnap...:)...

Zora Kilbone írta...

Szia!

Lenne egy kérdésem. Mit szólnál ha szerveznék egy blog vacsit? Van értelme szerinted? És a legfontosabb, te eljönnél? Mert csak akkor hirdetem meg, ha azoktól akiket szeretném, hogy eljöjjenek, mindezt, megkérdezem, mert különben nincs értelme meghirdetni. Nyár elején lenne valamikor, de előbb úgyis a felhívás kerülne fel a blogokra, hogy egyáltalán lenne- e rá érdeklődés és eljön- e valaki. Úgyhogy időpont egyeztetésre is van mód :) Mit szólsz? Jó szar ötlet mi? (hihihi)

hullócsillag írta...

Ne viccelj Zora, ez tök jóóó!!...mindenképpen támogatom, ha jó időben van és nem túl messze, én elmegyek!! ;)...

Zora Kilbone írta...

mi a nem túl messze? na ennek őrülök :)De ha sokan jönnének vidékről az itt alvást majd tömörülve megoldjuk vagy szét osztódnak a Pestiek közt :) Amúgy én Pesten lakom és itt lenne :)

hullócsillag írta...

Ó az király :D...én Érden, ami közel van nagyon...és apukám pont ma költözött a lánchíd budai hídfőjéhez szóval nem probléma az alvás :)...

Névtelen írta...

Sziia csajszim!
Ez maga volt a tökéletes téboly. Nehogy átírd a végét, ez így szuper :)
Hmmm... szívesen megnéztem volna ezt a hagymakarikás koktélt :D
Zac hozta a formáját :D lehet, hogy egy szoknyafacér dinka pasi, de én bírom XD
Pusszantás, Paris

Nicky Graceheart írta...

Szia!
Hát erre már tényleg nem tudok mit mondani... istenkirály. :D Egyhuzamban olvastam el az utolsó 3 részt, a gondolatok pedig csak úgy kavarognak bennem. Annyi hülye ötletem van, hogy mi történhetett Sammel...
Az első az volt, hogy disszociatív személyiségzavaros. xD És végül is minden egybevág, szóval lehetne az, nem? Van egy másik személyisége és kész. :D
A második, hogy megszállta valami, mondjuk egy démon, és ő irányítja.
A harmadik egyszerűen az volt, hogy bedrogozott/bedrogozták, de akkor valószínűleg nem jönne néha vissza az esze, szóval itt visszatértem az első verziómhoz. :D
A negyedik az, hogy egyszerűen sok neki az, ami történik, és ezért megbolondult.
Hát ez bonyolult és hosszú és már én sem tudom, hogy mit gondolok. :P
Nem untatlak tovább. Siess a következő résszel. :)
Puszi: Nickyy.

hullócsillag írta...

Köszi Paris! :D...
Igen én is bírom...pedig tényleg egy f*sz :P...

Nickyy köszii!! :)...
hát majd kiderül, de benne van a tippjeid közt :P...

Igyekszem, most kicsit elakadtam, de próbálom felspanolni magam...a mai hülye idő kicsit elálmosított...

Puszaa

Ui: aki jelentkezett a pályázatra (és aki nem, annak is mondom), MÁR CSAK 11 NAPOTOK VAN!!

Mikkamakka írta...

Én a megszállásra tippelek. :)
És az jutott eszembe, amikor Sam az erdőben rohanászás közepette azon töpreng, hogy mi lehet a büntetés, ha harmadszor is hibázik. Meglehet, hogy ez az egész tébolygás a bünti része?
Leginkább azt nem értem, hogy Zac hogy kapcsolódik az ügybe. Mert az (többé-kevésbé) biztos, hogy a szemtanúk nem Zacet látták futni Sam után, hanem a rá eléggé hasonlító Mattet (akiről az elméletemet már egy másik fejezet kommentjében kifejtettem), innentől nagyon nem világos, hogy Zac miért nem jutott el a pom-pom-babájához, miért tűnt el útközben? Mármint úgy értve, hogy mi okból? Mert az szintén logikusnak tűnik, hogy azért riasztott a nyakörv, mert Zac bajban volt, azt kellett volna Samnek megakadályoznia, de miféle bajban volt, ki fenyegette a tepsi épségét, és miért?
Aztán az is elgondolkoztatott, hogy az, aki megszállja Samet, már ha tényleg megszállás, nem biztos, hogy rosszat akar. Vagy legalábbis nem teljesen. :D Hiszen feszt próbálta ráugrasztani a félhulla Zacre, de amint sikerrel járt, Zac mindig jobban lett. Csipkejózsika... :|
És még ott van a medve, aki az erdőben volt, pedig semmi keresnivalója nem lett volna ott. Meg a marha magas csuklyás pasek, aki ölben vitte haza Samet. Csupa-csupa rejtély, és sehol egy válasz! Kétségbeejtő! :)
Mikor olvastam a fejezetet, az is beugrott (akkor még az első verziós címmel futott), hogy miért is nem Mi a f*sz a címe. :D Illett volna a fejezethez, bár kevéssé lett volna ízléses... :) :P
Na jó, befejezem, úgysem leszek okosabb attól, ha fél méteres kommentet írok, és a válaszokat úgyis csak Hullócsillag ismeri, és gondolom, megtartja magának. :D Csak szeretek hangosan (ill. képesen? :)) gondolkodni :)
Drága Hullócsillag! Ezúton küldök néhány kupac virtuális múzsát, hogy hamar meglegyen a következő fejezet! :)

hullócsillag írta...

Húú, tökre imádom, amikor ilyen aktívan kifejtitek a véleméyneteket!! SZóval, csak nyugodtan :)...

Azt nem értem, honnan jutottál el odáig, hogy nem Zac futott, hanem Matt, hiszen Matt-ről tudjuk, hogy Zac-kel utazott a vonaton, és leszállás után Zac elfutott, Matt pedig összefutott Becky-vel és utána a leendő házuknál kötött ki :P...ennyit elárulhatok: így volt :D...tehát igenis Zac volt, akit láttak ;)...

SieteK!
Puszaa

Mikkamakka írta...

Na, akkor még annál is bonyolultabb a dolog, mint amit képzeltem! :)
Valahogy azt gondoltam, hogy Zac nem arra futott (sőt, mivel néha elég figyelmetlenül olvasok, az sem ragadt meg, hogy futott, csak az, hogy távozott), mint Sam, hiszen a "nője" az elit környéken lakott, nem egy olyan utcában, aminek a fele erdő. Viszont Matt is futkározott, mert azt írja:
"- Hát akkor indulás! – mondtam magamnak és futva indultam a tizenkettes felé."
Bár azon valóban csodálkoztam, hogy ott kifene láthatta meg, hiszen kihalt környék, de sosem lehet tudni, hogy miféle Nancy néni vagy George bácsi sétáltatja ott a gömböccé hízott tacskóját. Meg az eltelt idő is gyanús volt, de nem tudhatom, pontosan mennyi idő telt el.
Na mindegy. Te komoly helyzeti előnyben vagy ám hozzám képest! :D Úgy könnyű! :P

Viszont ha tényleg Zac futott Sam után, akkor ő volt a medve! :D Na jó, ezt inkább viccből írtam, de azért még nem zárnám ki a lehetőséget. :) Vagy a csuklyás tag, aki hazavitte Samet. Vagy mindkettő! ;) De ez már végképp nem magyarázza, hogy miért csak 2 nap múlva kerül elő, félhullán.

Kéééérlek-kérlek-kérlek, szánj meg mielébb egy újabb résszel, bár sejtem, hogy ahelyett, hogy bármi is megvilágosodna előttem, inkább csak további rejtélyek várnak. :) De sebaj, legalább van min töprengenem, ha épp unatkozom... :D

Szép napot neked, és mindenki másnak is! :)

hullócsillag írta...

:D...igyekszem, igyekszem, bár való igaz a következő rész is inkább gyarapítja majd a rejtélyek rosát ;)...

Egyébként a Matt-es utazásos részben kapcsolódik össze a három nézőpont. Ha újraolvasod rájössz, hogy ott egyértelműen arról van szó, hogy Sam éppen akkor hagyja ott Becky-t (bámul az erdő felé), Zac pedig Matt-et, futva :)...

hullócsillag írta...

Bár igaz ezt nem akartam így lelőni, direkt maradt kicsit homály...de kikövetkeztethető :)...lesz olyan rész, amiben ez amúgy is kiderült volna...

Mikkamakka írta...

Nem volt annyira homály, ki is következtettem, hogy ugyanakkor voltak ugyanott, gondolom, azonos vonattal érkeztek mind a négyen, csak azt nem tudtam, hogy mennyi idő telt el az események között, mármint hogy Sam elrohanása, és Matt utána indulása között. Meg hogy Sam milyen gyorsan szalad, egy magas pasas a hosszú lábaival, ha kilép kicsit, lehet, hogy majdnem olyan gyorsan halad, mint egy kocogó lány. Szóval ez zavart meg.
De most, hogy tudom, Zac futott utána, így sem lett világosabb. De gondolom, ez volt a célod! :D
Azt leszögezhetjük, hogy mesterien adagolod az információmorzsákat, hogy semmit se lehessen tudni előre. :S Mert még ugye nem ejtettem szót a további felmerülő kérdésekről, hogy ki az a Diana, akinek a képe látható a szereplők között, de még nem lépett színre, illetve a tartalomban olvasható félmondat, hogy barátnő fronton változás várható. Hmmm. Csak abban bízom, hogy az elkövetkezendő időben reeeengeteg sok szabadidőd lesz, és homlokon csókol a múzsa... :)

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!