"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. április 25., vasárnap

Alteregó pályázat!! :)

Sziasztok Kedves Bloggerinák és 'csak' Olvasók!


Örömmel jelentem be, hogy pályázatot hírdetek! ^^ ...jómagam eddig csak egy pályázaton indultam, de arra rögtön rájöttem, hogy ez milyen jó dolog...ha jól sejtem, ezzel mindenki így van, aki már indult ilyesmi megmérettetésen, vagy írt ki hasonlót! Mivel úgy tudom, mostanság nincs aktív pályázat, ezért úgy döntöttem, indítok egyet!

Tehát aktivizáljátok magatokat Ti is - akár eddig passzív Olvasóim is -, ha kedvet éreztek részt venni az én kis történetemben!

Méghozzá szó szerint! Na de erről később! :P...


A pályázat kikötései, paraméterei a következők:

Cím: Alteregó, no nem azért, mert ennyire fantáziátlan lennék, vagy ilyesmi, csak kíváncsi vagyok, ti vajon mire asszociáltok, amikor ezt a szót halljátok...
Műfaj: lehet akármi, nem kötötm ki, akár verset is küldhettek.
Téma: szintén nem kötöm ki, csak egyet kérek: ne Twilight Fanfic-eket írjatok!

A díjazásról: Az első helyezettnek szánok nagyobb díjat, ez pedig nem más, minthogy elnevezek róla egy szereplőt a történetben. A második és harmadik helyezettnek is kitalálok még valamit, erre várom az ötleteket. Nekik azért nem ajánlom fel ezt a lehetőséget, mert nem tudom, lesz-e még annyi új szereplő, akinek még nem kötött a neve.

A terjedelemről: Szintén nem kötöm meg. Ha valaki regényt ír és az élvezetes, elolvasom és értékelem...de ha ír nekem 200 oldal maszlagot, akkor elnevezem róla a főgonoszt!! :D...bár még egyelőre nincs kifejezetten főgonosz, de ezen ne múljon, igen kreatív tudok lenni, ha úgy hozza a szükség :P...
Határidő: május 13-ig várom a műveket, a jelentkezéseket is addig, folyamatosan várom! Ehhez szigorúan ragaszkodom, csupán, mert ez a dátum olyan szimpatikus ^^ ...az eredményeket pedig egy hétre rá hozom, május 21-én, mert ez is szimpatikus :)...és ígérem itt pedig én nem csúszom!! Ez még három hét, remélem elegendő! :)...

Még annyit hozzá tennék, hogy nem az én történetem folytatása a cél, hanem saját, a címszóval kapcsolatban felmerülő gondolataitok feltárása...még a misztikum sem kötelező! :)...

Sok sikert és várom a jelentkezéseket!!
A kész műveket pedig az szfincsi@citromail.hu -ra tessék küldeni!!

puszii
hullócsillag

19 megjegyzés:

Bells írta...

jó ötlet..:)ha lesz rá időm,talán megpróbálkozom....:D

Querida írta...

Jelentkezem! Jelentkezem! Jelentkezem! Eddig csak macskát, kutyát és bocit neveztek el rólam, nem ártana egy kis változatosság :). Szóval, hova tessek küldeni a dolgokat? :D

hullócsillag írta...

Örülök csajok!

Tyűha Querida, kíváncsi vagyok mivel rukkolsz elő :D...Jujj a mail címet mindjárt pótolom...oda :P...

puszii

Tyna írta...

Hűűűű Wow, ez nagyon jóóóóóóó :)
De még nem tom, hogy lesz e rá időm... Mindenképpen megpróbálom, de nem ígérek semmit, még nem írj fel, ha készen van akkor szólok :)
De ez egy nagyon ötletes pályázat :)
Gratula hozzá :P
Pusza

hullócsillag írta...

Okés Tyna, örülök NAGYON!! puszaa

any4444 írta...

Szia!

Én is úgy vagyok vele,mint Tyna, ha lesz ötletem és időm, hogy megírjam a történetet, még időben szólni fogok, hogy írj fel.:)
Köszi, hogy szóltál.:)

Any4444

hullócsillag írta...

Rendben, én köszi, hogy jelezted! puszii

Dark Angel írta...

Szia!
Hm! Érdekes! Azt hiszem megpróbálkozok vele, bár egyelőre még nem garantálom hogy lesz időm rá, viszont szerintem egy próbát megér.

nOémi írta...

XD ez nagyon tetszik :) úgyis végeztem egy könyvel szo van időm ... Hát azt mondom... JELENTKEZEM!
/én is indítani akartam egy pályázatot de az amire én gondoltam nem ennyire joo különben is írni jobb :) Főleg ha ilyen szuper a díj!!/

Ingrid írta...

szia én is jelentkezem, nem tudom mi fog kisülni belőle, remélem sikerűl.:)
puszi addig is

Névtelen írta...

Sziia Hullócsillag!
Felvillanyozódtam, amikor megláttam az üzeneted az oldalamon :D
Ötleteim vannak, csak még papírra (vagyis word-re) kellene vetni a gondolataim. Először arra gondoltam, naná, hogy jelentkezem. Aztán eszembe jutott, hogy érettségi :( Előrehozottat csinálok nyelvből meg föciből... El leszek havazva, de mivel az érettségivel egy kis szünet is jár, és köztudott, hogy örökké tanulni sem lehet, szerintem belefér az időmbe egy sztori megírása :D
JELENTKEZEM! :D
És örülök, hogy ilyen szép számmal akadnak bajtársak, akik a "kegyeidért" küzdenek majd ^^
Pusszantok mindenkit, Paris

hullócsillag írta...

Hűha...okés, akkor, ha jól értettem DarkAngel, nOémi, Ingrid és Paris, felírhatlak titeket :)...nagyon örülök Nektek!! ;)...

Puszii

Mikkamakka írta...

Szia!
Én is szeretnék jelentkezni a pályázatodra. Mikor olvastam a kiírást, rögtön eszembe jutott egy történet, de először arra gondoltam, hogy áááá, hagyjuk. Aztán egyre többet agyaltam rajta, végül el is kezdtem írni. Ugyan már most sejtem, hogy hosszabb lesz, mint eredetileg terveztem, de gondolom ez mással is így van, a történet kezdi szőni önmagát. Ez egyébként egy hétköznapi sztori, nincs benne semmi természetfeletti...
Na mindegy is, szóval szeretnék jelentkezni, ha még lehet, és remélem, hogy elkészülök vele határidőre. :)
A többi jelentkezőnek pedig jó írogatást! :)

Bells írta...

okéháténisösszehozogattamvalamit, amit hétvégén meg is kapsz=D,ugyhogyszeretnék jelentkezni:$:D

hullócsillag írta...

Örömmel írtalak fel mindkettőtöket!! :)...

diana írta...

hullócsillag szeretnék mégis jelentkezni rá!:)
nem tudom, mit tudok még kihozni belőle, de majd megbírkózok vele:)

hullócsillag írta...

Szuper! :)...persze, hogy megbirkózol...örülök!

Puszaa

Névtelen írta...

Szia Kedves hullócsillag!

Én is szeretnék jelentkezni a pályázatra, ha lehet. Köszi!

Pussz.

Abigel

hullócsillag írta...

Örülök neked, máris felírlak ;)...

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!