"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. április 24., szombat

Design váltás :)...

Nos, lányok, lezárult a szavazás! Az eredményeket az oldal alján megnézhetitek!

Legtöbben erre a háttérre szavaztatok:




És erre is elég sokan mondtátok, hogy tetszik és ez legyen:



Nagyon köszönöm a segítséget!! Én még mindig nem tudok dönteni, de fontosgatom a váltást. Ha lesz, akkor e kettő közül fogok választani :)...
Addig is marad a régi, én már úgy hozzá szoktam...aztán majd meglátjuk! ;)...

Mégegyszer köszönöm nektek a segítséget!

16 megjegyzés:

Darolyn írta...

Yo! Nekem a mostani tetszik, kellemes a szememnek, az újak közül az első érdekes, a második lepkés-virágos képe nagyon szép, a harmadik pedig már csak a kék miatt is tetszik:), de a második sötétje is jó.
Hát, én se tudnék dönteni, de mindenképp a két utolsó között választanék. Azok kellemesebbek, és mindkét oldalra lehet pakolni.

hullócsillag írta...

Köszi a részletes véleményt Darolyn :)...igen, nehéz, bár én most a második csajosra hajlok, mert:

*a pillangós nagyon szép, de a történethez nem annyira passzol :(...

*az utolsó nekem túl világos, én nekem jobban passzol ehhez a sötét...pedig az is szép tényleg...

Annyira rossz, mert félek, hogy milyen lesz, ha átvariálom...és ezt a mostani képet a két kicsi kezemmel csináltam pöttyről-pöttyre és úgy megszerettem:(...szóval most nehéz megválni tőle...:(...még filóózom...várom a véleményeket, akinek van kedve kifejteni...

hullócsillag írta...

mindhez lehet kétoldalra pakolni, az volt az elsődleges szempont...:)...

Darolyn írta...

Hú, ellátogattam erre az oldalra, mármint ahol sablonok vannak, és... huh, rengeteg nagyon jót láttam, most már értem, miért nem tudsz dönteni.:)
Na igen, a sötét téma összekötődött a történettel. De bármilyet választasz, ugyanúgy ellátogatok hozzád, ígérem:)
Ha lemented a sablont, utána bármikor vissza tudod állítani, nem? A lényeg, hogy meglegyen. (szerintem:))

hullócsillag írta...

Hát elvileg igen, csak olyan izgi tudod...aztán ha mégse? :S...amúgy igen...van egy csomó, ami ilyen virágos színes meg minden...annyira jók, de az ehhez nem illik :(...

hullócsillag írta...

Hmm..most átvariáltam egy másikra...ez milyen??

Darolyn írta...

Jó lett, nagyon, de Zac képe hol maradt? Tudom, hogy olyan, amilyen, de a kép nagyon jó:)

hullócsillag írta...

:D...hát csak izé, pár képet raktam fel próbából :D...én is imádom amugy, kint van a falamon a srác :P...még tiniéveimből :D...talán pont ez a kép is...

Darolyn írta...

Láttam ezt az alsó sablont is, még meg is álltam egy pillanatra, hogy neked biztos tetszene, de elvetettem, erre tessék:)
Sötét is, lila is, mégis kellemes, és szép a kép.
Na, ezek után válassz:)
Ki ez a Zac, egyébként?:)

hullócsillag írta...

:D:D...Hát ő egy bizonyos Brandon Routh...és SuperMan-t alakította valamikor,nem is oly rég...de nagyon jó ez a kép...másikakon nem ilyen helyes...bárő is a majdnem elronthatatlan kategória...

Darolyn írta...

Utánanéztem, tényleg ez a legjobb kép róla. Asszem láttam a filmet, de nem maradt meg, biztos nem így hordta a haját:)
Én nem teszek fel képeket, mert... nos... nem tudom, hogy néznek ki a szereplők, csak úgy körvonalakban:)
Ezennel szavazok az alsó, fás-lilás sablonra:)

hullócsillag írta...

:D...okés...megjegyezve...igen, amúgy először én sem akartam képet feltenni, de aztán keresgéltem és úgy illett rájuk...meg feldobja az oldalt :)...no de megyek én is aludni...jóéccakát! ;)...

Darolyn írta...

Jóéjt!

Tyna írta...

Nekem az utcsó jön be főleg az üstökös miatt :)
Az már majdnem hullócsillag :P
Amúgy mind szép, de a mostanit is szeretem.
Olyan határozatlan vagyok mostanában.... vagy nem???

Nekem mindegy melyik lesz, akkor is SZERETEM :P

(E)Dyna írta...

Szia!Csatlakozom az előttem szóló Tynához,szerintem is az utolsó a legjobb.De megértem a hezitálásodat,én is most cseréltem le a design-omat,bár én a könnyebb olvashatóság kedvéért.

hullócsillag írta...

Köszi Tyna...hát nem is tudom, mintha egy kicsit tényleg határozatlan lennél, de nem vennék rá mérget :P... öszi neked is Dyna :)...talán lassan eldől...az uccsó tényleg szép, de csak két sávos...a lila csajszis lesz, vagy ez a fás vagy marad így...még hezitálok és megvárom a véleményeket...
...sajnos visszamondták a bécsi melómat, úgyhogy talán este felrakom az új fejit...puszaaa...

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!