"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. május 21., péntek

EREDMÉNY HÍRDETÉS! :)... /Alteregó pályázat/

Nos hát, üdv Néktek kedves Pályázók! :)...


Elérkezett a nagy nap, most aztán fény derül mindenre és mindenkire!! :P...
Emilék már a postafiókjaitokban csücsülnek, pereputtyostul, meglepetésestül, jókívánságostul /Abigel és Sarah, nektek még mindig nem tudtam kiküldeni, mail cím hiányában! :(.../ , a pályaművek is felkerülnek nemsokára, és a díjak is /majdnem mind/ átadásra készen!
Lássuk csak!


Tudnotok kell, hogy nem csak blabla, amikor azt mondom: Mind zseniálisak voltatok!
Nagyon nagy örömmel olvastalak Titeket, meg aztán volt ott szívdobogás, tenyérizzadás, légszomj és ami kell...


Az értékeléseket a művek alatt olvashatjátok majd.
Mindenkinek írtam hideget is, meleget is, hol kevesebbet, hol többet, ezen ne akadjatok fenn!
Ahol nagyon belelendültem, rengeteget értékeltem, volt ahol csak néhány mondat jött.
Megírtam azt is, én mit gondoltam tovább máshogyan, stb...ezen sem megsértődni, hiszen nem azért írtam, mert az eredeti elgondolás nem jó! :)...csak nekem eszembe jutottak dolgok olvasás közben, és ezeket megosztottam veletek is!!
Mint azt talán már mondtam is néhányatoknak, gyengém az őszinteség! :)...


Nos akkor azt hiszem elérkeztünk oda, amikor már nem tudom tovább húzni az időt...
vagy várjunk csak!! Meséltem már, hogy terhes a macskánk??...Na jó, viccet félre téve, tényleg terhes és akinek kell kiscica szóljon, de most...


Jöjjenek a helyezések!! :)...


I. helyezést ért el Bells
Drága Bells! A munkáid nagyon elgondolkodtatóak, meghatóak és szépen felépítettek voltak,
részemről ezért érdemelték ki az első helyet! Bővebben neked is a munkáid alatt értékelek!
Gratulálok!!


II. helyezett Paris
Drága Paris! Valósággal elbűvöltél az alkotásoddal! Volt ugyan egy-két dolog,
amit nem értettem, de a nyelvezet, az ötlet és a felépítés elvarázsolt!
Bővebb értékelés Neked is a munkád alatt! Gratulálok!!


Megosztott III. helyezett Querida és Ancsi
Drága Queridám és Ancsim! Mindkettőtök humora és stílusa lenyűgözött!
Querida, a te történeted izgalmas is volt és meglepetésekkel teli.
Ancsi, a tied pedig maga az élet, némi "ön- és nőiróniával"...
Bővebben szintén a műveitek alatt! Gratulálok Nektek!!


Mindenkinek gratulálok szeretettel!!


De akad ám még egy bejelenteni valóm!
Volt valaki, akinek a munkája nagyon meglepett. Önmagához képest /szerintem/
az eddigi legjobb munkáját hozta össze erre a pályázatra, és nagyon büszke lehet magára, mert /megint csak szerintem/ nagyon sokat fejlődött az utóbbi időben.
Egy különdíjjal kedveskednék Neki, ezzel is buzdítva őt!!


A Legnagyobb Meglepetés Különdíjat kapja:
nOémi
Ide nem is írnék többet, bővebben a munkádnál...
Gratulálok, és így tovább! :)...


Nos hát végére értünk a díjazottak sorának!
Remélem mindenki örül, aki benevezett és senki sem csügged, aki most nem ért el dobogós helyezést, hiszen majd Ti is megláthatjátok, milyen sok remek munka született!


A díjakról:


Az első helyezett megkapja a megígért jutalmát.
Elnevezek róla egy szereplőt az Alteregó című történetemben.
Az összes helyezett pedig, beleértve nOémit is, kap egy teljesen új történetet, ahol mindenkiről elneveztem egy-egy karaktert!


Remélem örültök neki, és azok is akik nem díjazottak!
Így, ha éppen nincs ihletem az Alteregóhoz, akkor azt fogom írni. Egy könnyedebb, limonádé-történet lesz, de ígérem a megszokott minőségben és humorral :)...


Még egy valami hátra maradt! Nagyon szépen kérek mindenkit,
hogy reagáljatok a többiek munkájára is, legalább egy-két szóban.
Biztosan jut eszetekbe olyasmi, amit én nem vettem észre, és ők pedig biztosan örülnek majd az építő jellegű kritikának. Ha nem értetek egyet, cáfoljatok meg, stb...


Felteszek egy szavazást is, mert kíváncsi vagyok, Ti kinek a történetét találjátok a legjobbnak!
Lehet szavazni magatokra is, és helyezést elért művekre is, ha úgy gondoljátok, az a legjobb.


Jó olvasgatást, elmélkedést, szavazgatást és mégegyszer
MINDENKINEK ÓRIÁSI GRATULA!!


hullócsillag :)...

3 megjegyzés:

hullócsillag írta...

Nos...a formázás valamiért összevissza...tehát ezért bocsi...olvashatónak olvasható, de a kisebb és nagyobb betűket össze vissza variálja és a sortöréseket sem veszi be :(...

hullócsillag írta...

Sikeeer!! :D...Az első helyezés még mindig kisebb betűtípus, ezért bocsi, nem értem miért...

Querida írta...

Nekem így is tetszik :). Olyan nagynak és sárgának érzem magam tőle... mint a valóságban :D.

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!