"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. május 26., szerda

Új blogok!!

Sziasztok!!


Nos, csak két, nekem örömteli hírre szeretném felhívni a figyelmeteket!

Az elsőt már bizonyára sokan hallották:

Elindítottam egy újabb történetet
A játék neve... címmel.

Ez egy teljesen más jellegű történet, mint az Alteregó. Nem misztikus, hanem teljesen hétköznapi (na persze! :P) emberekről szól, könnyedebb, kicsit glamúrosabb, amolyan 'limonádé' sztori, de ígérem, hogy nem lesz unalmas és elcsépelt, tele lesz izgalommal és humorral!! :)...

Történetem főszereplői Iza és Paris, az az visszavonulóban lévő modell és bébiszittere, valamint Querida, Audrey és Naomi. A főszereplőket az Alteregó-pályázat nyerteseiről neveztem el.
Bejegyzésről bejegyzésre követhetitek nyomon zűrzavaros, nagyvilági életüket, és annál is bonyolultabb (vagy éppen hogy nagyon is egyszerű?) kapcsolataikat egymással, mint barátokkal és vetélytársakkal, valamint pasikkal, gyerekekkel, kutyákkal, macskákkal, egerekkel :D...szóval lesz itt szó mindenről...

Köszönöm annak, aki legalább bekukkant! :)...


Másik hírem, hogy nyitottam egy újabb blogot Rím lelő címmel,
ahová a verseimet fogom felcsepegtetni :)...
Igaz, hogy ezt eslősorban magamnak hoztam létre, hogy valahol biztonságban tudhassam őket, de szívesen osztom meg bárkivel, akit érdekel.

Jó olvasgatást!


Puszi;
hullócsillag

2 megjegyzés:

Querida írta...

Akkor most rímeket lelek, vagy lelőnek a rímek, mert rám aztán midkettő abszolút igaz :)! A szerelmeseket, bevallom, nem kifejezetten olvastam el, de ez nem az ő szörnyűségük, hanem az én szörnyűségem miatt vala... A többi remek-remek-remek.

hullócsillag írta...

...örülök, de eddig szerelmesen kívül nem nagyon volt fenn más :D...most már kiegészült a 2009-es lista is :)...a 2010-eseket egyenként folyamatosan fogom feltenni szerintem...aztán majd év végén összesítem :)...

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!