"Mindig biztos voltam benne, hogy a történetek a saját életüket élik,
és hogy a világ legfontosabb dolgai közé tartoznak."
/David Almond/

2010. május 9., vasárnap

Pályázat hírek ;)...

Kedves Pályázók!


Érkezgetnek a pályaművek, aminek nagyon örülök, és el kell mondjam, hogy nagy meglepetések is voltak közöttük!!

*kiscsillag* már kérdezte, ezért ide is kiírom, hogy az irományokat természetesen estig várom, tehát, amíg 13.-a van, addig jöhetnek!
Az is elküldheti éjfélig, akinek két perccel előtte jut eszébe, hogy lapul a fiókjában, vagy a fejecskéjében valami, ami megfelel a követelményeknek! :)...

A véleményeket az eredményhírdetéskor csatolom majd, addig senkinek semmi ^^ ...lakat a pici szácskámon! ;)...



NAGYON FONTOS!!


Az első díj ugyebár megvan, de illik legalább az első három helyezettet külön díjazásban részesíteni.
Tehát...ha ti lennétek a második, vagy harmadik helyezett, akkor milyen díjnak örülnétek??
Várom az ötleteket, akár e-mailben akár itt, komment formájában!


Puszilok mindenkit!
(Jujj, de izgii!! ^^)

hullócsillag

6 megjegyzés:

Mikkamakka írta...

Szia!
Ezzel a díjazással kapcsolatban először arra gondoltam, hogy javaslom, hogy mesélj el pár kulcsfontosságú titkot a történetből a nyerteseknek előre. :D De aztán úgy gondoltam, hogy én sem akarnám tudni, akkor nyilván a nyertesek is így lennének vele. Persze ez nem biztos, hiszen vannak olyan emberek, akik ellapoznak a könyvek végére is, és elolvassák előre. :P Én viszont amennyire emlékszem, már kislány koromban sem kutattam a karácsonyi ajándékok után, mert jobban szerettem a meglepit. :D
De azért tennék egy halvány javaslatot, hogy esetleg pár kisebb titkocskát, amire mondjuk az elkövetkezendő 3-4-5 fejezetben (persze attól függően, hogy nagyjából mennyi lesz összesen) amúgy is fény derül, elárulhatnál a 3 dobogósnak, és akkor az 1. helyezett járna legjobban, mert dupla díjat kapna. :)

Ez persze csak egy javaslat, aztán ha neked tetszik, akkor a többi pályázó eldönthetné, hogy mit szólnak hozzá. :) Törtem rajta a diómat, de nem jutott eszembe jobb...

Csak egy kérdés, e-mailben érkeztek ötletek valakiktől?

hullócsillag írta...

Köszi Mikkamakka!

Hát igen, erre én is gondoltam :)...csak ki tudja akarnak-e előre értesülni...nemtudom...azt sem tudom általában, hogy mi lesz ami a kövi fejezetekben kiderül...mert a történet nagy vonalakban megvan, de a töltelék változik :D...

Mailben még nem érkezett ötlet, sajna, úgyhogy kérek mindenkit, főként aki érintett, törje a buksiját, legyetek nyugodtan pofátlanok :D :D :D...

Egyébként az is eszembe jutott, hogy mondjuk ők hamarabb kapnak meg fejit ^^ ...de az nem akkora ajándék...vagyis én nem tudom...nojó, meglássuk...

Agyaljatok!!!

Puszaaa

Mikkamakka írta...

Jelentem, a pályamunkám felibül-nagyjábul elkészült. :D Ez még nem azt jelenti, hogy el is küldöm, mert még szeretném átnézni, meg annyira siettem, hogy végre végezzek, és ne maradjon ki semmi, hogy helyenként, főként a vége felé túl sok a leíró/elbeszélő rész, ahelyett, hogy párbeszédek lennének, de azt hiszem, hogy azért már olvasható.
Készülj a legrosszabbra, Hullócsillag, mert bár eredetileg csak 3-4 oldalas kis novellának terveztem, jelen állapotában 14 oldalnál is hosszabb (12-es betűméret, szimpla sortávolság), és ez csak dagadni fog! :D Már bizonyára tapasztaltad, hogy milyen locsifecsi vagyok, hát úgy látszik, ez nem csak a kommentekre igaz. :S Előre is bocs, hogy rajtad kísérletezek! Az a helyzet, hogy utoljára vagy tizenkét-három éve írtam "fogalmazást" a gimiben, irodalom órára. :D
Megvallom őszintén, sok jóra nem is számítok, de nagyon kíváncsi vagyok a szöveges értékelésedre! :)
Szerintem holnap, legkésőbb holnapután küldöm... :)

És bocsi a többiektől is, hogy itt kukorékolok, de annyira örülök, hogy legalább eddig eljutottam, hogy muszáj volt valahogy megosztanom. Nektek könnyű, napi/heti rendszerességgel írogattok, nem olyan újdonság, mint nekem. :) Szóval bots! :D

hullócsillag írta...

Semmi gond, Mikkamakka, várom nagyon! :)...

Elárulom, egy 14 oldalas írást már kaptam, és bizony nagyon jó lett :)...

Szóval én bízom benned is!! ;)...
Egyébként én szeretem a leíró részeket is ;)...

Hajrá, hajrá...

Nóriii írta...

Én is gondolkoztam nyereményt illetőleg és nekem pl. az ugrott be, h egy tőled nekünk banner a történettel kapcsolatban:D

Nem tudom, h mennyire jó ötlet, de... majd meglátod... csak ötlet:D

Jó olvasgatást és "zsűrizgetést":D:D

Nóri

hullócsillag írta...

Nem rossz ötlet Nóri...de ilyet bárkinek, bármikor szívesen, ha megkér!! Tényleg! ;)...

Egyébként a kitalált díjnak szerintem örülni fognak a nyertesek, ha az első díj tetszett nektek :P...

A történetről készült meglepetés videó, amit nagyon köszönök Tynámnak!!! :)...

Érdemes végig hallgatni!! Van hozzá felirat! Menj a view subtitles-re!